Parelli - multi media pakket

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:05

Wat ik in ieder geval kan aanbevelen is het halster, de communication rope en de carrot stick. En de video "the 7 games" (helaas erg prijzig) . Natuurlijk zijn er alternatieven te vinden voor halster, touw en carrotstick, want ook deze attributen zijn erg duur, maar geven wel het beste resultaat. Zo is bij de PNH rope het eerste gedeelte na de haak, waar je hem aan het halster vastmaakt, verzwaard, zodat als je stopt met het bewegen van het touw, het ook meteen stilhangt. Zo kun je veel preciezer inwerken.

Ik zou zeker investeren in de video "The 7 Games". En misschien kun je contact opnemen met PNH Nederland of je een keertje als toeschouwer kunt komen kijken bij een Level 1 cursus. Daar leer je geloof ik nog het meeste van.

Je suis Charlie.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:39

Je suis Charlie.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:14

Nanouk schreef:
Cassidy: Die site heb ik al gelezen maar mijn vraag is eigenlijk, kun je met alleen het leeswerk op de diverse sites het goed toepassen of heb je echt de video en het boek erbij nodig?

Ik heb zelf de ervaring gemaakt dat het allemaal veel duidelijker wordt als je iets ziet en als iemand iets voordoet, als dat je het heel ingewikkeld uit een boek jezelf moet zien toe te eigenen.

Ik kan je hier op papier uitvoerig uitleggen hoe je een knoop aan je jas moet naaien, maar als ik het je voor kan doen, zal het denk ik beter in je geheugen gegrift blijven.

Ga naar zo'n cursus toe, investeer het geld erin, als je dat niet wilt, koop dan tenminste de video, of leen hem van iemand.

Maar persoonlijk zou ik voor de cursus gaan. Het is investeren in jezelf. Het maakt niet uit wat er in de toekomst met je gebeurt, maar kennis nemen ze je niet meer af.

Daar moet je altijd aan blijven denken, als je je afvraagt of dat het echt waard is.

Je suis Charlie.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie