Welk middenklasse zadel behalve Euroriding en JC??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Welk middenklasse zadel behalve Euroriding en JC??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 11:26

Welke middenklasse zadels zijn nog meer goed en fijn??


Gr Kat



carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Wat voor zadel tussen de 1100,- en 2000,- gulden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 14:42

Ik moet perse bij Sta-rho een zadel kopen, omdat ik daar een tijdje geleden een zadel heb gekocht en hem toen niet de zelfde dag heb teruggebracht. Ik heb daar dus een tegoedbon. Ik heb nu alle Euroriding zadels uitgeprobeert. De jc's ook. Ze waren allemaal te breed. Carlos is heel erg smal gebouwd, dus hij moet een heel smal zadel hebben. Ik wil geen Wintec. Je hebt bij Sta-rho ook nog een Wembly, maar dat zijn echt hele erge primitieve zadels. Ik ben dus bang dat ik nu een duur zadel moet kopen. Tussen de zadels van rond de 1100,- gulden en de Kieffers zeg maar, zitten niet echt veel zadels, volgens mij. Of wel???

gr kat

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 14:54

Margreet, een Wintec vind ik niet mooi, een goed tweedehands zadel van een bekend merk is idd een goed idee. Maar het is zo irritant dat je zo vaak moet passen en soms hebben ze helemaal geen goede, mooie of passende Frusty Een kennis van me,wil me zaterdag met Car naar Sta-rho rijden. Dan kan ik natuurlijk ook alle tweedehands zadels passen. Ik hoop dat het dan lukt

Germie, is Rosner een erg bekend merk?? Ik bedoel hebben ze dat in veel ruitersportzaken??

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 15:14

ja, dat heb ik, ik vind ze best fijn rijden, maar heb toch liever een leren zadel.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 15:32

ik heb er alles voor over, hoor, ik ben al 2,5 maan aan het sparen/zoeken en heb ook dus twee maanden niet gereden Frusty Ik ben al 3 keer na starho geweest, zonder succes. Ik leg al mijn geld ervoor opzij, dus ik heb het er echt wel voor over. Ik baal er gewoon van, dat het steeds niet lukt en dat ik waarschijnlijk een heel duur zadel moet kopen, terwijl een Euroriding ook goede zadels zijn. Snap je Ik

gr kat

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 15:52

oke Knipoog dan is het goed,ja, ik moet het echt daar halen, ik heb het zadel niet de zelfde dag teruggebracht, en dan krijg je een tegoedbon Frusty Maar wat had jij dan voor interresants? Haha!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 16:05

het is jammer dat ik aan sta-rho vast zit, anders had ik wel verder gekeken.Ik ga zaterdag naar sta-rho, als het dan nog niet gelukt is, dan weet ik het ook niet meer.Ik laat het je wel weten wat ik heb gedaan.

En dankje wel voor de tip Knipoog

gr kat


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, charootje, furious, GoogleAdsense, Trendiction en 46 bezoekers