Wat moet ik doen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 12:09

waarom wil je precies deze pony zo graag hebben dan?

er zijn heel veel lieve mooie pony's die niet op zo'n jonge leeftijd op een manege hebben gestaan en wel goed verkeersmak gemaakt zijn...

ik begrijp wel dat je die pony wil omdat je die zo mooi en lief vind, dat maakt iedereen wel eens mee die op een manege rijdt..
maar of het nou echt een verstandige keus is? Verward



Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 12:13

Sheerza schreef:
Ik wil haar graag hebben omdat ik nu al heel lang op haar rijdt enzo en ze is gewoon zo lief enzo.Ik heb gewoon vertrouwen in haar en ik wil nu wedstrijden met haar gaan rijden en proberen te gaan springen met haar enzo


typisch de droom van elk manege meisje Knipoog Lips are sealed

maargoed als je het echt wilt dan zal je er veeeeeeeel tijd aan moeten besteden...

ik snap nog steeds echt niet waarom je een pony wil die stil gaat staan en niet op een zweep en sporen reageert....ik zou op zijn minst een pony willen die op de hulpen reageert en normaal een rondje door de bak kan lopen...
dat gaat nog wel ff duren voor je er wedstrijden op kan starten.. Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Josti op 21-05-02 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 12:35

Sheerza schreef:
Eerlijk gezegd heb ik dit alles al meegemaakt zo heb ik dus de wildste pony's van mijn vriendin getemd om zo te noemen Tong uitsteken en dat is prima gegaan mijn vriendin haar vader heeft longkanker die was altijd met de paarden bezig dus moet je is denken hoeveel druk je dan op je hebt staan.Die vader gaat over ongeveer een jaartje dood omdat het zo erg is dus is mijn vriendin helemaal overstuur dat ik nu ook de paarden moet rijden en ze hebben al zoveel paarden gelukkig de meeste veulens dus ik ben veel gewend .Ik wil alleen wat tips met het rijden van rody
I Lovers RODY


sorry hoor ik kan het niet laten, je hebt toch zoveel ervaring? en je rijdt toch AL 5 jaar? Schijnheilig
5 jaar rijden is niet lang en die pony zal geen gemakkelijke klus voor je worden als ik het zo hoor.
Wat wil je nou precies, dat men hier zegt hoe jij die pony zou kunnen beleren of advies of je hem wel of niet moet kopen?
Wat dat eerste betreft, zal je veel geduld en begelijding nodig hebben, en wat het tweede punt betreft....raad ik het je dus af..

Als ik alle manegepaardjes waar ik dol op was en weg zouden gaan gekocht zou hebben...oefff....nee paardjes van de manege willen kopen hoort er bij, maar in de meeste gevallen is het maar beter als het allemaal niet door gaat.
Manege paarden die verkocht worden hebben bijna allemaal zo hun gebreken....en waarom zou je een paardje met gebreken kopen, je gaat er zo ontzettend lang mee bezig zijn en de vraag is nog maar of het je alleen lukt..(ik betwijfel het)
Ik zou gwoon geduld hebben en wachten tot je een andere pony vind (niet van een manege als het ff kan)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers