Heeellp!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Heeellp!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 11:08

Ik heb een arabische merrie en ze is te dik!!!!!!!! Verdrietig !!!!!IK vind het echt vreselijk.Het enige wat ik haar geef is kuilgras,wortels en een mengeling.Maar ze staat wel op stro en ze eet haar hele stal leeg.En als ik haar op zaagsel ,begint ze te klooppen tegen de deur en te knabbelen aan de deur.Ik geef haar meestal elke dag beweging,maar nu is ze van gisteren alweer mank Huilen !Ik heb haar wel buiten gezet,zodat ze een beetje op haar eigen tempo kon ronddwarellen.Ik ga haar waarschijnlijk binnekort een stal op de wei geven zodat ze naar buiten kan wanneer ze wil.Maar is dit wel goed voor een arabier????
GRoetjes Julie


someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 11:40

IK wil je nog even wat vragen Carola :
Wat voor eten geef je aan je arabier??
Groetekes julie


someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 12:34

Zij krijgt s'morgens ,s'middags en s'avonds een mengeling van brokken (elke keer 1 kilo ,dus samen 3 kilo per dag) .Voor de rest krijgt ze s'middags een emmer wortels en ze krijgt ook nog kuilgras.Maar ik ga zo rap mogelijk overschakelen naar hooi)
GRoetjes Julie

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 21:41

Momenteel staat ze stil(door een blessure aan haar rug).Maar ik longeer haar bijna elke dag.En binnekort als haar rug genezen is,dan ga ik terug op haar rijden.Maar niet op topniveau!!Elke dag een uurtje ongeveer.
Groetjes Julie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 35 bezoekers