Wie gaat er nog meer naar de Instructieweken van HH?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:33

ik ga ook allround, weet alleen niet of het week 5 is. 24 t/m 29 juni
er zijn toch vast wel meer bokkers??


Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:39

lijkt me een goed plan! jammer dat we net in de ander weken zitten Frusty
aan de andere kant is prive les altijd wel erg vermoeiend, je kan zo weinig smokkelen om op adem te komen Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 14:50

sprak toevallig gister iemand die 2 jaar geleden was geweest, ze raadde aan om 2 zadels mee te nemen om je kont wat te ontzien. ik zit niet iedere dag in het zadel, dus hoop dat ik het fysiek allemaal een beetje trek (ben ook geen 18 meer Haha! )

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 15:20

vendi zn eigenaar heeft een springzadel, maar daar wordt ik ookniet vrolijk van. heb vorige week een heel oud veelzijdigheidszadel voor tallie gekocht die eigenlijk wel goed ligt op vendi, ik ga het naar ons zadelmakertje brengen voor een check en dat neem ik dan mee, het zadel ziet er lekker zacht uit....zadel is denk ik uit hetzelfde bouwjaar als ik (1970)
ik rij nu ongveer 3x per week, maar wil als het weer het toelaat fietsen naar mn werk, is ook zadel training nietwaar?

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 15:26

ik ben 4 jaar gelden op dressuurweek geweest, en toen konden we het goed vinden, er zit een goede beschrijving bij je papieren. ik zou wel heel vroeg gaan, kan je de beste box uitzoeken.
mn paps rijdt, ik navigeer Haha!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 15:44

dat noem ik nu luxe, een kast! ik heb alles gewoon in sportassen en boodschappenkratjes zitten. en ik heb ze toen idd zien staan, die kan je gewoon meenemen. en ik zal niet alles meenemen, maar veel meer dan de gebruikelijk ongebruikte zooi zal er niet achterblijven. en veel dekjes meenemen!
zouden we teveel off topic bezig zijn? Schijnheilig


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 114 bezoekers