als je nou eens zelf een zweetdeken mocht ontwerpen......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 22:25

Als ik er eentje mocht ontwerpen, dan ging ik voor het geld en ontwierp er niet een voor mezelf, maar eentje met een speciale gleuf voor de Horns op de westernzadels. Een gleuf erin dus met speciale klittenband sluiting. Ik heb een paar jaar op een westernstal gestaan en het viel me op dat zo'n deken er dus niet was, zou ik maken als ik dekenmaker was. Speciaal voor het stappen na de training. Voor hetzelfde doel mogen de uitrijdekens met zadeluitsparing voor westernzadels ook wel iets anders gesneden worden.

Voor mijn eigen paard wil ik er nog een paar met 'kampioen' erop, die moet je winnen he. We hebben er al 1!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 23:22

XoNo"]
[quote="Lovely schreef:
Als ik er eentje mocht ontwerpen, dan ging ik voor het geld en ontwierp er niet een voor mezelf, maar eentje met een speciale gleuf voor de Horns op de westernzadels. Een gleuf erin dus met speciale klittenband sluiting. Ik heb een paar jaar op een westernstal gestaan en het viel me op dat zo'n deken er dus niet was, zou ik maken als ik dekenmaker was. Speciaal voor het stappen na de training. Voor hetzelfde doel mogen de uitrijdekens met zadeluitsparing voor westernzadels ook wel iets anders gesneden worden.


Jou vind ik lief Knipoog Lovers
[/quote]

Bloos Bloos

Be smart en ga naar een dekenfabriek met het idee en verdien er centjes mee!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: billy3105, YandexBot en 45 bezoekers