in de buik trappen!

Moderators: SayaJones, Apple, Coby, petraaken, A_nouk, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 20:18

Berdien krijgt vaak een tik op haar hoofd van mensen omdat ze dan weer aan het klooien is met haar buurman. Gevolg ik hoef mijn hand maar snel op te tillen en ze gooit haar hoofd omhoog en is duidelijk hardstikke bang.
Je paard weet zelf wel of ie het verdient heeft of niet.
Zo heb ik een keer gehad: Ik was met Berdien aan het wandelen (droogstappen) buiten en ze liep maar te klieren, niet doorlopen en dan weer mij vooruit sleuren bijna en elke keer dat hoofd naar beneden om te eten. Maar ik had natte handen en het halstertouw was ook nat, dus die trok ze elke keer door mijn handen (mazzel dat er een knoop aan het einde zat)
Maar toen heb ik haar ook een schop verkocht, simpelweg omdat ik niks anders kon. Ik kon haar niet omhoog trekken. En ze maakte zich heel sterk. Maar die schop heeft geholpen. Er kwam een vrouw langs en die zei "kan het niet wat rustiger" en die was vet boos op mij. Ik kan zo Misselijk om mensen die zich met dingen bemoeien waar ze helemaal niks mee te maken hebben Lips are sealed

PS het was met een hele groep pony's en het was vrij druk op de weg (die normaal heel rustig is) maar het werd dus gevaarlijk. Mede omdat er kleintjes van 7 bij liepen.

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie