in de buik trappen!

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 15:08

Jongens... we hebben paarden hoor, geen suikerbeestjes.
Bill krijgt ook wel eens een schop in z'n buik als hij heel vervelend is. Dan is dat het enige waar hij respect voor heeft.
Ik geef hem liever een goeie knal dan dat ik hem steeds ga lopen vervelen met kleine tikkies en zeuren van "Niet doen Billy, dat mag niet."
Respect moet je afdwingen, zo nodig op een harde manier. Denk je nou echt dat Ik een paard van ongeveer 600 kilo verrot kan schoppen? Ik weeg nog geen 65 kilo, zoveel kracht heb ik dus echt niet.
Jammer voor alle Pennymeisjes, maar ik ga met Sonja mee. Iedereen die denkt dat die het beter kan mag het proberen, voor eigen risico. En anders.... Bek houwen en oprotten Frusty

Be a voice, not an echo!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 15:29

Ja, ik wordt er een beetje gek van. Mijn paard is niet makkelijk te rijden, en iedereen heeft altijd commentaar op ons. Als ik dan vriendelijk vraag of ze het ff voor willen doen is er niemand die er op durft.
Alsof Bill een supergevaarlijke knol is Frusty
Zo was er iemand met een Fries bij ons op stal die had altijd commentaar, maar zelf deed ze geen ene moer met die knol van haar. En ze wou "de sport in" Yeah right!! Haha!

Be a voice, not an echo!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie