in de buik trappen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:54

Denk je dat als paarden elkaar een dreun geven dat ze even achterom kijken waar ze wel/niet kunnen trappen? Denk het ook niet! En een gemiddeld paard, zeker eentje met ijzers, trapt echt wel harder dan een mens!
Mits het terecht is, als een paard dus echt vervelend is, loopt te zeiken (en dus niet als de ruiter zich even moet afreageren!!!) dan kan ik er niet zo'n punt van maken. Als een paard naar mij trapt, dan kan 'ie een trap terug krijgen, liefst vol in z'n pens zodat 'ie het goed voelt en weet dat 'ie dat soort rottigheden gewoon te laten heeft. Paarden kunnen heel wat hebben hoor, ze zijn niet van suiker! En zo'n ribbenkast beschermd goed hoor.
Een tik op de snuit vind ik persoonlijk eigenlijk veel gemener, al kan dat soms ook terecht zijn (bijten).
Laatst bijgewerkt door Margreet op 05-05-02 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 21:44

Terugbijten met m'n tanden doe ik ook echt niet, kom op zeg, hoef geen mond vol haren en nog het risico lopen dat ik m'n tanden kwijtraak ook als hij iets lomps doet, nee hoor, daar pas ik voor.
Wat wel heel effectief is en volgens mij ook wel overeenkomsten vertoond met bijten: velletje pakken in z'n hals, goed hard knijpen en dan een slag omdraaien, dat voelen ze wel hoor! En reken maar dat je dat snel kunt doen!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Re: ok dit is serieus niet normaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:00

celinde schreef:
(dus omzetten: ze kop naar juh toetrekken)

en dan zeggen jah maar ze hebben ene ribeekast...maar die hebben ze neit over heel hun buik er zit ook nog een maag!

af en toe een tik (wel op zuh neus)


Nee, das lekker, met een stuk ijzer in z'n mond sjorren....

Anatomie is ook niet echt een sterk punt van je geloof ik....

En de neus van een paard is minder gevoelig dan z'n pens, dus daar mag je wel op slaan???

Toch wel een vrij hoog penny-gehalte.....

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 123 bezoekers