Shet.... hoe duur?

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:13

Je zegt dat 'ie verkeersmak moet zijn, maar dat 'ie niet perse ingereden hoeft te zijn.... ik ben bang dat je deze combi niet zo gauw tegenkomt. Oké, een pony kan aardig verkeersmak worden doordat hij of zij in een weide langs de weg staat, maar als je met de pony tussen het verkeer zit, dan is er denk ik weinig te merken van het verkeersmakke.

Ook maakt het heel veel uit of er papieren bij zitten of niet.

De eigenaar van mijn bijrijdpaard heeft twee shetjes te koop. Het gaat om een voskleurige merrie (nu nog 85 cm) van bijna een jaar, en om een snowflake appaloosa merrie (nu nog 95 cm) van bijna twee jaar. Beide pony's hebben papieren, hun moeder loopt uitstekend onder het zadel en voor de kar. Ze zijn, gezien hun leetijd, uiteraard nog niet bereden. Wel kun je heerlijk met ze wandelen, en poetsen etc. zijn ze ook al gewend.
Ter indicatie; per pony wordt € 250,-- gevraagd.

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 09:53

Ineke2 schreef:
Even offtopic
Waarom zou hij niet verkeersmak kunnen zijn als het beestje nog niet bereden is?? Je kunt toch ook gewoon met je pony door het verkeer ernaast wandelen of fietsen?? Daar word hij net zo verkeersmak van als dat je erop zit hoor.

You're right. Ben er niet helemaal bij vandaag!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie