4 the Fjordenpeople!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kikki
Berichten: 33
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 20:55

dag NaVy!

Ik heb ook een fjordenmerrie en dat ze graag eten, dat is waar maar ze zijn zeker niet sloom! Het hangt ook af van wat voor werk je ermee doet. Ik rijd altijd buiten en ze kunnen nogal stappen(als ze willen).. Ze hebben altijd wel zin in een galopje, vooral als ze in groep zijn... Party!! Als je ze zo eens hebt gezien, zul je ze zeker niet sloom vinden. Het lijkt misschien zo als je een fjord in de wei ziet staan eten, dat hij er inderdaad niet zo hevig uitziet maar dat verandert meteen als ze éénmaal vertrokken zijn. Ze zijn over het algemeen helemaal niet schrikachtig maar wel heel gezellig(als je een keer een oprit van een huis bent opgegaan, gaan ze er maar al te graag weer gezellig staan). Er wordt veel gezegd dat een fjord koppige trekjes heeft en dat is inderdaad wel dikwijls zo (eventjes proberen of we toch niet de kortste weg naar huis nemen...)maar volgens mij is dat juist omdat ze heel intelligent zijn. En met een goed opgevoede fjord zal je geen last hebben van al te koppige trekjes!

Zo, veel groetjes en ik denk dat je met een toffe fjord heel veel plezier zal beleven!
groetjes,
kikki


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, Glossy2009, Sintara, StonedRomy, xRaisin en 72 bezoekers