Welke naam?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Welke naam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 14:36

Vannacht is mijn merrie bevallen van een mooi donkerbruin merrieveulen.(waarschijnlijk donkerbruin, dat het een merrie is daar ben ik wel zeker van Knipoog )
Ik kan niet beslissen welke naam ik ze ga geven, ik twijfel tussen "Ginger" en "Gypsy Eyes" (laatste is gekozen omdat de moeder "Foxy Lady" heet, en het leek me leuk om het veulen dan ook naar een liedje van Jimmy Hendrix te vernoemen.)

help me dus ff, welke naam vinden jullie het beste?
Laatst bijgewerkt door Loolapelooza op 02-05-02 13:52, in het totaal 2 keer bewerkt


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 15:01

Tja wat wil je het moet met een G zijn en daar vindt ik nou niet zo snel iets naar m'n zin in...
Gypsy vindt ik idd Penny achtig (zoals Fury en Trendy Misselijk ) maar Gypsy eyes dan weer niet (ik geloof niet dat ze ooit al van Jimmy Hendrix hebben gehoord hoor in Penny boekjes Haha! )

Ginger leek me leuk als je andere suggesties hebt mag je ze hier plaatsen, en Gypsy heb ik gekozen omdat ja (heb ik al uitgelegd) moeder is genoemd nar liedje van Jimmy hendrix en dan is het leuk om je veulen ook zo te noemen (vindt ik dan) (en dat is overigens Gypsy Eyes)

Als je dus betere namen hebt dan geef je ze maar.
Laatst bijgewerkt door Loolapelooza op 02-05-02 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 15:15

ok ik heb er nog een paar,

Gaya
Graciana
Goa

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 15:32

En Guevara, das nog orgineler
die ben ik nog niet tegengekomen op een lijst van namen...
Ik denk dat het Guevara wordt, bedankt allemaal!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 20:02

neenee het is zeker een merrie hoor!
Ik heb nog maar 2 uurtjes geslapen vandaag dus het gaat allemaal niet meer zo vlot en duidelijk...

Het is dus een merrie en ze is waarschijnlijk donkerbruin van kleur (maar das ff afwachten van wat er onder die pluisvacht zit Lachen )

Dit jaar is trouwens met een G (BRP stamboek)


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 13:48

ja ik ben er nou nog niet uit en ik moet toch stilletjes aan gaan beslissen als ik het papiertje wil opsturen naar het stamboek...

Gypsy Eyes staat op kop (de naam mag op zich dan niet zo super zijn, maar stel je voor dat dit veulen weer een veulen krijgt enzovoort en je geeft het telkens een naam van 1 van Jimmy's liedjes dan heb je op den duur mss wel een top 50 om het zo te zeggen, lijkt me leuk(50 is wat overdreven maar je snapt het wel)..)
deze naam dus vanwege moeders naam en tja Ginger is al afgevoerd vindt ik toch maar nix...

Guevara vind ik ook heel apart (komt dan weer van Chéguevara kennen jullie wel hé) maar klint toch een beetje te mannelijk...heeft dan ook weer niets te maken met Foxy's naam...

Ik geloof dat ik toch maar voor Gypsy Eyes ga...ik moet vanavond beslist hebben en Gypsy E. was de allereerste naam die we hadden...

(jammer dat het niet met een V is daar hadden we een heleboel namen voor...)

Om het overigens nog een keer duidelijk te maken het is een Merrie.De KLEUR is waarschijnlijk donkerbruin...had ni veel slaap gehad toen ik het typte Dromen )

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 13:51

Pam schreef:
gypsy eyes betekent zigeuner ogen, vind ik wel mooi.
Gracias, alleen vind ik t een beetje stomme naam voor een paard
gelana (djelana) of galana (zoals je t schrijft) guinevere vind ik heel mooi (gwinniveer)


het was niet Gracias maar "Graciana" Pam... Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers