wat te doen als je je paard niet uit de wei krijgt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

wat te doen als je je paard niet uit de wei krijgt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 19:57

ik heb ALLES al geprobeerd.. (vandaag dan he, het ligt vaak aan dr bui) isatie had zin om te spelen dus ik heb meer dan een uur achter die knol lopen rennen. nou dan heb je het dus ECHT NIET koud meer he.. pfft wat een beest! en ze bleef maar rennen he. ik heb brokjes al geprobeerd brood en al dat soort dingen.. insluiten trouwens ook maar ze gaat echt nog geen cm langs je.. en begin nou niet over een loingeerlijn want die heb ik niet.. alvast bedankt.. Frusty

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 20:09

ja maar ze is gewoon TE slim.. die andere paarden die krijg ik (op den duur) wel maar daar heb ik niks aan.. ik had haar vandaag BIJNA maarja dan rent ze weer weg. echt ZO irritant.. ik zal wel een paar keer de wei in gaan zonder verder iets te doen.. wel goed idee btw!!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 22:28

ja ik zal die appel wel eens proberen.. en ik ga vooral snel doen. want meestal heb je in het begin nog wel een kans maar zpdra ze aan de ren is krijg je dr echt niet meer. zoals de eigenaar zei: dan gaat ze aan de andere kant van de (GROOOOTE) wei staan met zo'n kop van NANANANA je krijgt me toch nooit! *pfft* maarja.. ik was echt shagerijnig daarna.. maar heb wel goed gezien wat een bewegingen die knol heeft man SOOO echt NIET NORMAAL.. ik zal wel ff wat dingen proberen.. eerst gewoon vanuit gaan dat ze gewoon meegaat.. *morgen komt verslag hier te staan Haha! *

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 18:26

verslag:
de eigenaar was er ook en die zag gelijk al dat we dr toch niet gingen krijgen vandaag. we hebben de wei kleiner gemaakt zodat ze zich niet klem kan vreten (ze heeft hoefbevangenheid gehad.. maar ze waren er net op tijd bij!!) dus dat willen ze niet meer.. maargoed zo is ze dus wel makkelijker te vangen.. de eigenaresse vertelde dat ik dr brokjes moet geven en ondertussen dr neus vast moet grijpen "dat is de enige manier" dus ik ga die methode maar ff toepassen Haha! *LOL* Tong uitsteken

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 20:46

vandaag geprobeerd met een longeertouw, opsluiten maar het ging echt niet, ze werd er alleen maar paniekerig van. morgen gaat de eigenaar me helpen Extreme duivel

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, _N_, AhrefsBot, Aslien, batje, irene_sarah, NRJ, redbutton, RenateHidden, sevenofnine, StonedRomy, Trendiction, YandexBot en 135 bezoekers