zo goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 12:17

Laura schreef:
Ik denk dat die van mij zowat uit zn vel zou springen en binnen no time in verzet kwam.


Hoeft niet Laura ik denk als ik dit schema met mijn paard zou doen hij er gewoon heeeeel veel plezier in hebben. Sommige paarden werken nu eenmaal liever dan luieren in de bak ?? Als ik een dag niets zou doen met hem heb ik de dag erna een probleem omdat hij echt zijn energie kwijt moet. Misschien dat Waldo dat ook zou hebben je weet het niet.

Het rooster is idd wat zwaar MAARE om nu voor haar een rooster te gaan maken vind ik wat ver gaan Boos! . Wat een commentaar zeg Boos! . Laar haar zelf een rooster bedenken en als ze het zo wilt doen moet ze dat zelf weten Scheve mond .
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 25-04-02 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 15:09

[quote="
Citaat:
MAARE om nu voor haar een rooster te gaan maken vind ik wat ver gaan . Wat een commentaar zeg . Laar haar zelf een rooster bedenken en als ze het zo wilt doen moet ze dat zelf weten
.
Ze heeft zelf een rooster bedacht en vraagt of het zo goed is. Ik geef aan wat ik als alternatief zou doen. Hoezo 'ver gaan', Prisca?

Ieder zijn mening, maar hier wordt er naar je mening gevraagd, en die geef ik dus. Lips are sealed
[/quote]

Het gaat er mij om dat wij niet kunnen zeggen welke dagen er weg moeten en dat ze haar bijrijder weg moet doen. We bemoeien ons dan met dingen wat gewoon niet kan. Je kan alleen zeggen dat het misschien te veel is en dat ze wat moet veranderen maar om dat nu gedetailleerd te doen gaat MIJ wat ver. Maar om nu voor haar het hele rooster te gaan aanpassen zal nu ook niet echt de bedoeling zijn laat haar dat maar zelf uitpuzzelen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, YandexBot en 105 bezoekers