paard 'zindelijk' maken, (hoe) kan dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

paard 'zindelijk' maken, (hoe) kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 22:31

boef zn stalletje loopt schuin af, naar de achterkant..
vroeger plaste hij altijd netjes buiten, maar nu steeds binnen, dus in de hoek ligt na een week een paar centimeter plas..
is er een manier om hem te leren weer buiten te plassen? (en zo ja, hoe doe je dat?)

verder staan er ook nog 5 weidepony's waarbij ik het wel makkelijk zou vinden als ze in 1 gebied zouden poepen, kun je dat een weidepaard leren en zo ja, hoe??


boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 01:27

tuurlijk word de stal wel uitgemest. maar omdat de stal afloopt loopt zn plas niet naar buiten, en op een geven moment heeft het stro dan zoveel opgezogend dat er niet meer in kan worden opgenomen. dan ben je dus steeds heel lang bezig om die plas eruit te vegen. dus vroeg me af of ik hem niet kan leren buiten te plassen(hij heeft een stalletje met een uitloop).

heb je wel eens een wei uitgemest? bij mij ligt de poep toch echt door heel de wei heen(4 ruinen, 1 merrie). er zijn wel plekken waar het meer is dan bij de rest, maar ze verspreiden het steeds meer. dus (hoe) kan ik ze leren om op 1(of enkele) plaatsen te poepen zodat je niet steeds heel het weiland door hoeft met je kruiwagen(aangezien het 1 hectare is doe je daar alleen al aardig lang over..)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gewoonmarie, Hannanasjuh, posje en 111 bezoekers