keuringshoofdstellen/halsters

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 08:53

De keuringshoofdstelletjes zonder bit zijn bedoeld voor de paarden en pony's tot 3 jaar die nog geen bit in hebben gehad. Na die leeftijd zie je ze gewoon met een sjiek hoofdstelletje, bitje eraan, neusriem eraf en teugels gewoon na je bit, of idd een hengstenketting. Maar die zou ik er alleen aan hangen als het echt nodig is.

Je gaat het echt doen he? GAAF! heb je al een datum? Dan kom ik kijken en aanmoedigen.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 06:41

MirageGidran"]
Ik ga met Mirage naar de NRPS keuring, voor opname in het stamboek.
Na zo'n 10 maanden bakkeleien met het nrps werd ik gisteren gebeld door dhr. versteegh; foktechnisch directeur van het nrps.
eindelijk zijn ze eruit (zo moeilijk was het niet, maar medewerker a zei dit, en medewerker b zei dat...) maar ze mag voor opname in het 'gewone' stamboek en niet 'slechts' het hulpstamboek.
Maar als 2 jarige heeft ze al ns een 2e premie gewonnen, he anke... Haha!
[/quote]

GGAAAFFFFFFF, dus nu helemaal voor het eggie! SPANNENDDDDD!!!!!! Haha!

[quote="MirageGidran"]
Nu wordt ze 5 in mei en ga ik dus voor opname en natuurlijk voor het sterpredikaat Clown nee hoor grapje eerst maar 'ns kijken of ze goed genoeg is voor opname in het stamboek...
[/quote]

Zal toch wel? Houwel ik ook liep te stressen hoor bij stamboekopname (je weet immers maar nooit). Kun je bij het NRPS dan makkelijk ster worden? Bij de fjorden heb je daar toch een paar jaar en IBOPs voor nodig.

[quote="MirageGidran schreef:
Viv, zaterdag 6 juli gaat het plaatsvinden in waddinxveen, maar eerst kom ik ook in vrouwenpolder kijken, bij het nrps en bij jou en tjo!


Ik zet het in de agenda! jaahh gezellie, tis altijd leuk in VP, jammer dat je daar niet naartoe mag met Mirage. Ik laat Andy dit jaar rennen op de keuring, Tjo heeft nu zulke ruime gangen en lange benen die houdt ik niet meer bij met die korte pootjes. Ik doe de rest, hihiihi.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 33 bezoekers