Bodem voor de bak!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:38

Mijn bak is het hele jaar door te rijden. Kost de helft van een Agterbergbodem Haha! Hij is door een loonwerker aangelegt, dat maakt het een heel stuk goedkoper Ik betaal niet voor de naam Agterberg, maar voor een goede bodem. Voor foto's zie homepage!.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:16

Marshaha schreef:
wat voor iets is dat dan in jouw bak?



Het is ongeveer hetzelfde als Agterberg, alleen zonder doek. Hij is alleen aangelegt door Pe van Diepen uit Spierdijk.
Ik heb als begin toplaag naaldhoutchips en nu ligt er hardhoutchips op. Hij is en blijft super, al bijna 7 jaar lang zonder plassen, stof en bevriezen.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:17

marloezzke schreef:
achterberg en eb en vloed zijn de beste systemen op het moment, mits ze goed onderhouden worden, dat houdt in, regelmatig sproeien en regelmatig recht slepen.



Ik heb op maneges gestaan en gewerkt waar ze die Agterberg bodems hadden. Bij de 1 kwam het doek na 1 1/2 jaar omhoog en bij de ander was de bodem binnen notime dood. Beiden werden zeer goed onderhouden. Nee, met mijn bakkie ben ik heel tevreden. Pe van Diepen heeft in West-Friesland al heel wat bakken aangelegt en allemaal zijn ze super tevreden.

Als we in Belgie zitten, dan komt hij daar ook een bak aanleggen. Wij zorgen voor een trekker, graafmachine enz.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:37

Marshaha schreef:
he laat het me dan ff weten tegen die tijd, ik wil ook nog een bak (als het tenminste te doen is qua geld, anders hussel ik gewoon de aarde om zeg maar). En molenbeersel en stramproy liggen naast elkaar.
En ik ken trouwens een loonwerker hier, als je graafmachines ed nodig hebt


Moet eerst de toko hier verkopen. Als jij nog een koper weet, dan zijn we zo in Molenbeersel .
Tegen de tijd dat de toko verkocht is, dan weet ik wanneer we over kunnen gaan. We moeten dan even wat afspreken. Als je hier een bak zou aan laten leggen door hem, dan kost die ongeveer 5/6000 euro. Maar dan heb je ook een super bak!!!!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 09:12

Marshaha schreef:
phoe, dat is wel veel geld voor dit meisje..


Arbeidsloon, kosten machines, afgraven en afvoeren, drainage aan leggen, drainage buizen en zand. Je betaald niet voor de naam zoals bij Agterberg en andere bedrijven.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danij, JameyDL, Pinacolada en 48 bezoekers