Trainingstips??!

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:17

ja stappen is heel goed voor de ontwikkeling van spieren en pezen,balans en takt.en conditie ook.maar een middelmatige conditie,dat noem ik toch wel zo'n 4 a 5 keer per week rijden,waarvan 2 a 3 keer dressuur een half uur tot een uur en 1 a 2 keer een bosrit van ruim een uur.

veel stappen,rondmaken en actieve stap houden.
draf goed voorwaarts,met je zit tempo wisselingen rijden.
en in het bos ook altijd lekker ruim galopje op de lange paden Haha!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:26

precies zoals dressuur maar dan buiten!want in het bos rijdt ik ook tempo wisselingen(op mijn zit),ik stap ook veel in het bos,aan het beign,in het midden en aan het eind van de rit stap ik erg veel,tussen de staptijden draaf ik actief,tempowisselingen erin en lange stukken galop,ook met tempo verschil erin,ruim,snel,iets verkort,enz.
in stap doe ik in het bos ook veel inbuigen,links rechts en iets travers of renvers op de brede paden.
omdat je enkel het bos in gaat kan je 2 a 3 keer per week zo'n drie kwartier,maar dan actief en veel wisselingen doen ,en 2 keer per week een ruim uur maar dan bijv.in dat ruime uur voornamelijk stappen(is echt heerlijk ontspannend)

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 20:40

aan wie is die vraag gesteld?

als ik een ruim uur stap in het bos is het actief!ik rijdt eigenlijk altijd actief,stap draf en galop,niet te veel terug nemen maa rlekker laten lopen,wel op je zit de tempowisselingen rijden maar niet gaan sloffen ofzo.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie