Wat vinden jullie van Militry en cross crountry??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Wat vinden jullie van Militry en cross crountry??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 18:46

Hoii
Ik ben er erg benieuwd naar wat jullie van cross crountry en militry vinden, ik zelf vin het maar een rare sport, aan de ene kant lijkt het me wel cool, maar aan de andere kant ook wel weer heel erg zielig!

Bliep



Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 12:15

Reddy007 schreef:
ik zou zeggen: ga is een oefencross rijden dan zul je zien hoe gaaf het is!


We hadden een x bij het clubkampioenschap een oefen crosje erbij gedaan
Ik ben niet over de hindernissen heen gegaan, omdat mijn pony ( Belinda) die ik toen nog had dat niet goed wou, maar als ik een andere pony had gehad, had ik zo over alle hindernissen heen gesprongen.
Er was toen ook zo'n hele brede kar, hoog, met ook nog stropakken erop, je had ook nog zoiets anders, waar je de afgang in moest jumpen.
Je kon ook over een sloot heen jumpen, erbijop, dat hadden 2 meisjes gedaan, en die pony's deden dat zomaar!!
Het leek mij echt vet cool om er over heen te jumpen, en ik vond het ook wel vet cool, maar op het einde ben ik met mijn pony door een draad heen gecrosd(per ongeluk), en toen schrok mijn pony heel erg, dat ze ervandoor ging, weer een paar draden door, en op een 1 of andere manier hebben een paar mannen Belinda stop gekregen, maar ze konden mij er niet afkrijgen, zo goed had ik me aan Belinda vastgeklemd Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! !!!!!!!

gr. Mariette

Bliep

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 17:48

Ik ben nu heel erg anders tegenaan gaan kijken, ik vin het eigenlijk nu helemaal niet meer zielig, ik wil het nu zelf ook vet en de vet graag gaan doen, maarja, mijn pony kan bijna nog niet eens normaal over de hoefslag lopen, Haha! Haha! , dus dat zal nog wel ff duren!!!

Bliep

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 16:36

Dat wil ik graag geloven!!!!!! Haha! Haha! Party!! Party!!

Bliep


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: appiesjappie, Dees en 32 bezoekers