vorige eigenaren die niet mee willen werken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

vorige eigenaren die niet mee willen werken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 12:00

Ik heb Nimro nu ongeveer een maand.Ik heb hem gekocht via mieke bokma, daar hadden de vorige eigenaren hem neer gezet om dat het meisje dat er op reed nu in t buitenland zit en dat de vader geen tijd heeft (en het verstand er niet van) om hem te verkopen.
De papieren e.d. lagen dus bij mieke en heb ik via haar gekregen.
Hij is dus ook (ik geloof 2 jaar terug) rontgelogisch gekeurd, en ik zou die foto's dus wel graag willen hebben.
als mieke hem belt daarvoor kapt ie t altijd af met ' ik heb geen tijd' enzo.
Ik zelf heb het nummer niet van hem.
Wat zal ik doen? Nog 10 x laten bellen?
Moet ik ook wat van het gedrag van hem gaan denken? Dat er iets niet helemaal pluis is bijvoorbeeld?
Dat laatste kan ik me haast niet voorstellen. Want waar hun hem gestald hadden in de tijd dat ie nog van hun was. die mensen ken ik best goed dus dan hadden hun mij allang iets verteld zeg maar.

Iemand ervaring hier mee?
Wat zal ik doen?



carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 09:52

Toen we hem kochten hebben we hem niet laten keuren.
Hij was 6 weken daarvoor bij mieke op stal gekomen en zij heeft hem helemaal klinisch laten keuren. En daar hebben we een 'goedkeuringsbrief' met handtekening van de DA van.

Ik wist dat helemaal niet eigenlijk dat die foto's na 2 jaar niet meer gelden. Zit wel wat in natuurlijk.

Maar goed, ik ga idd achter t telefoonnummer aan, en dan bel ik hem zelf nog wel een x.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, miezelke en 105 bezoekers