ruiterpaden moeten gewoon 1 richtings verkeer worden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ilovekeegan
Berichten: 102
Geregistreerd: 16-03-02
Woonplaats: Assendelft!!!!!!

ruiterpaden moeten gewoon 1 richtings verkeer worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-02 20:29

ik vandaag met onze manege naar de duinen geweest ik moest op een nieuwe pony van 4 jaartjes oud hij heete Pinto. We zouden ongeveer 2 uurtjes weg gaan. Nou wij zijn ongeveer anderhalf uur op weg komt er op ene een meisje ZONDER cap Frusty Frusty met een onwijs druk paard aan, dat meisje gaat dus in de bosjes staan met dat paard. De helft van de groep kon er met gemak langs maar toen kwam Pebbles een klein ponytje die voor mij reed die wilde heel relaxt er langs lopen begint dat paard op ene te steigeren dat meisje die op Pebbles zat schrok zich rot echt zo'n groot paard die aan het steigeren is boven haar hoofd dus dat was best wel irritant want later kwamen er ook nog een paar andere paarden aan.


vinden jullie dat nou ook zo irritant dat als je lekker relaxt in het bos aan het rijden bent dat er op ene een ander paard aan komt????

I love keegan AND lotje maar er is 1 paard die ik nooit zal vergeten en dat ben jij daisy. daisy jij bent het paard die altijd in mijn hart zal blijven bestaan!!!

LotZZ!! off!! KisseZZ!! ............moi!!


Ilovekeegan
Berichten: 102
Geregistreerd: 16-03-02
Woonplaats: Assendelft!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 18:12

kijk ik was deze keer met de manege en met de manege is het toch even wat anders als dat je met je eigen paard of met z'n tween gaat rijden. we waren namelijk met 15 paarden. en er waren mensen zoals: Carola en Nonnie en nog een paar die zeiden dat ik mijn paard niet kan houden maar dat heb ik ook niet gezegt dat ik hem niet kon houden want ik kon hem wel houden ik had het er over dat een meisje voor me haar pony niet kon houden en dat meisje is expres in het midden gezet en niet achteraan of vooraan.

I love keegan AND lotje maar er is 1 paard die ik nooit zal vergeten en dat ben jij daisy. daisy jij bent het paard die altijd in mijn hart zal blijven bestaan!!!

LotZZ!! off!! KisseZZ!! ............moi!!

Ilovekeegan
Berichten: 102
Geregistreerd: 16-03-02
Woonplaats: Assendelft!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 18:50

maar we hebben het hier wel over een manege pony en geen eigen paard dat meisje kan een manege pony toch niet in 1 dag "GOED"opvoeden?? ofwel soms?

I love keegan AND lotje maar er is 1 paard die ik nooit zal vergeten en dat ben jij daisy. daisy jij bent het paard die altijd in mijn hart zal blijven bestaan!!!

LotZZ!! off!! KisseZZ!! ............moi!!

Ilovekeegan
Berichten: 102
Geregistreerd: 16-03-02
Woonplaats: Assendelft!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 21:07

ik vind het ook helemaal geen voorbeeld of je je paard kan houden als er een ander paard in rengalop langs komt want ik neem aan dat iedereen die buiten rijd en een beetje goed bij z'n verstand is gaat niet even in rengalop voorbij

I love keegan AND lotje maar er is 1 paard die ik nooit zal vergeten en dat ben jij daisy. daisy jij bent het paard die altijd in mijn hart zal blijven bestaan!!!

LotZZ!! off!! KisseZZ!! ............moi!!

Ilovekeegan
Berichten: 102
Geregistreerd: 16-03-02
Woonplaats: Assendelft!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 15:03

Dorine schreef:
Wat wel zo is, ik las dat degene die dit topic starte 'op een pony moest die vier jaar oud was', waaruit ik opmaak dat het een manegepony is, én een manegeruiter.





ik heb dit topic gestart en ja ik ben een manege ruiter in opzichten van dat ik mee les soms met een pony/paard van de manege, maar ik heb zelf ook een paardje en die was toen ik in het bos ging rijden kreupel dus dat ging niet daarom ben ik op een manegepony gegaan.

I love keegan AND lotje maar er is 1 paard die ik nooit zal vergeten en dat ben jij daisy. daisy jij bent het paard die altijd in mijn hart zal blijven bestaan!!!

LotZZ!! off!! KisseZZ!! ............moi!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, BingBot, DenB en 105 bezoekers