GPG versus beweegbare Sprenger beugel

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:02

Die van Sprenger veren niet maar kunnen alleen het voetdeel tov de rest van de beugel bewegen. Dus op zich kan die je gewrichten ontzien doordat de spanning van het uitdrukken van je hak een beetje weggenomen wordt door de beugel die wat meebuigt.

Maar voor echte verlichting van bvb. het lichtrijden , is de GPG bedoeld.
Die veert door naar beneden en weer terug.

Ik heb ze zelf ook gehad die GPG's , maar na een paar maanden weer doorverkocht omdat ik er weinig aanvond. Ze veren wel door hoor , maar dat was eerder irritant dan prettig Bloos

Nu heb ik Side Step Stirrups , western veiligheidsbeugels (zie profiel).

Die veren ook door bij bvb. het lichtrijden , aan de ene kant wel prettig voor je knie , kuit en enkel , maar aan de andere kant weer een beetje irritant en onrustig...

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie