Wie woont er in Schilde(België) of in die buurt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jissie

Berichten: 27
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: België

Wie woont er in Schilde(België) of in die buurt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-02 19:39

Woont er hier iemand in Schilde of in die buurt of ken je iemand dat daar woont? M'n ex-verzorgpony staat in de buurt van Schilde op een wei. Ze staat er normaal gezien vanaf 1 april. Ze staat er samen met een zwartbruine ruin, senator. Haar naam is Quaresa. Het is een bruine New-Forestmerrie. Ze wordt 24 mei 6 jaar. Ze heeft een kol, een sneb en aan haar onderlip een wit plekje. Rechtsvoor en linksachter heeft ze wit aan haar been. Ze is ongeveer 1.45m. groot. Haar eigenaar heet Zoë en de eigenaar van Senator heet Shari. Ze zijn goede vriendinnen. Shari is al twaalf en Zoë moet(denk ik) nog twaalf worden. Ken je Quaresa, of Shari en/of Zoë? Laat dan aub iets weten!! Als je denkt dat je haar kent kan ik wel een foto doormailen, want ik krijg hem hier niet op.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 23:06

Iones is een keer geopereerd aan OC aan beide knieen in Schilde. Dat ligt op de weg naar antwerpen vanuit eindhoven. Hij is behandeld door een veeartsenechtpaar, Parmentier-Cercu heten ze. Het is er werkelijk prachtig wonen in die contreijen, heb er mijn ogen uit gekeken naar de huizen en zo. Maar verder ken ik er geen mensen.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 17:39

Ik ken Quaresa!!!
Ik stuur je wel een PB.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 20:09

Ik woon in Blankenberge maar mijn bomma woont in Shilde, waar staat ze ergens in shilde?