Wie wil mee op ruitervakantie Veluwe ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Wie wil mee op ruitervakantie Veluwe ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 22:04

Natalie (Emaartje op Bokt) en ik willen op vakantie gaan met onze paardjes Emara en Buster. Nu dachten wij dat het misschien wel gezellig is met een leuk groepje Bokkers te gaan.
Als je interesse hebt, dit is de site wat we het meest zagen zitten:
http://www.dekleinepol.nl
En we willen volgend voorjaar gaan.
Laat het even weten, als je toevallig een beetje hier uit de buurt komt (Beek/Doetinchem en omgeving) zou het wel leuk zijn om eerst nog eens gewoon samen te rijden!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 22:18

Ja leuk Ikke!
Inderdaad zouden we altijd nog eens gaan zwemmen met de paarden!
Buster is het nog steeds niet verleerd, dus als je nog eens langs wil komen!
En ook mee op ruitervakantie is leuk natuurlijk!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 22:45


Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 11:16

Leuk zeg dat er zo een groepje te vormen is!
Hartstikke gezellig !!!
Ikke: ik ben geen NVVR-lid...

Nicolletje schreef:
Gelukkig mag ik al naar de Veluwe van mijn ouders Haha! dus daar zal ik geen problemen mee krijgen Haha!

Oeps... Nog niet gevraagd... Tong uitsteken

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon en 35 bezoekers