Kapotte Wintec bij zweetblad...valt dat te maken??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Kapotte Wintec bij zweetblad...valt dat te maken??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 18:41

DE titel zegt het al. Mijn Wintec zadel gaat kapot. Het kunstof zeg maar bij de zweetbladen (beugelriemen die daar over heen lopen) gaat los en kan ik zo los "pulken"

Heeft iemand ervaring met het laten maken van dit gedeelte op zijn of haar Wintec zadel??

Ik heb op dit moment niet echt geld voor nieuwe (ook niet 2e hands nee...vakantie he Haha! ) en start daarom dit topic. Ik heb ook al zitten rond te kijken op pagina`s van zadelmakerijen in de buurt van Hengelo om te vragen of dit uberhaupt wel kan...

Weet iemand dit??

GR CLaudia

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 19:15

help!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-04 19:30

dat is nu ookal aan het gebeuren ja....maar goed als ik er over nadenk dan zou het tog wel kunnen??? Ik bedoel een zadelmaker hoeft hem alleen maar even op nieuw over te trekken en klaar is kees...Tog??
ik heb net ff naar de info van divoza gemail kijken of zij er iets mee kunnen...ik hoop het

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 18:45

Nou Divoza kan het niet zo simpel maken. Het word dan overtrokken met leder en kost dan per zweetblad (aangezien 1 vervangen er maf uitziet Haha! ga je er tog twee doen )90 euro!!!!. Voor beide dus 190 euro
Te duur dus. Vandaar dat ik gelukkig een goed tweedehands zadel van bokker SAmatnha5 heb kunne kopen en deze dus ga verkopen aan iemand die het niet uit maakt dat ie en zo raar uit ziet!!

liefhebbers??? zie onderschrift!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers