laarsen inlopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stacy S

Berichten: 1211
Geregistreerd: 24-12-01
Woonplaats: Drachten City!

laarsen inlopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-02 22:34

ik heb vandaag nieuwe rijlaarsen gekocht. Haha!
ik heb voor het eerst leren, ik ben ze nu aan het inlopen maar mijn benen doen nu al zeer! Frusty Verdrietig
heeft iemand tips? wat kun je hier tegen doen? Verward
ik heb de Petri Perfect laarsen. Lachen

bigtime
Berichten: 118
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Midwolda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 23:14

niet te lang aan houden in het begin , zeg maar iedere keer 20 minuten en vooral veel trappen lopen .

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 23:56

hehe ik ken het ik heb ze nu twee weken, en al 1 keer aangehad. Nog niet mee gereden, ik kan mijn benen bijna niet buigen. Arme wij!! Verdrietig

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

klein beetje opbouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 09:51

Draag ze gewoon iedere keer ietsje langer. De 1ste dag 10 minuutjes, de 2de dag 20 minuutjes en zo opbouwen; misschien dat dat helpt?

Ik heb die van mij helemaal niet hoeven inlopen, zo soepel was het leer al (en ze zijn ook niet zo hoog dat ze constant tegen m'n knieholte aanzitten). Ik weet eigenlijk niet wat voor merk het is, er staat een kleine R op.


Succes ermee!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 11:36

Mijn Petrie's waren ook heel stug Frusty het was ook echt een straf om mee te lopen. Nu lopen ze perfect, Ik kan er nog niet echt mee rijden, de buigkreukels Verward zijn nog erg stug, dus ik kan mijn hak niet uitdrukken. Ik kan er wel mee lopen. Ik heb ze gewoon heel veel aangedaan, mee gefietst, trappen gelopen, veel met Car gewandeld Haha! ik denk dat ik maar van dat verzorgingswax ga kopen om ze wat soepeler te maken, want ik wil er wel mee rijden.Mijn rubberen laarzen zijn een beetje heel erg kapot Party!!

Ik zal als ik jouw was, ze gewoon veel aan doen, en als het niet meer gaat weer op tijd uit doen. Knipoog

Succes

gr kathelijn

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 11:43

Oh schei uit, hier zit nog zo'n zielepiet!!

En ik ben ook eigenlijk stom dat ik er niet echt de tijd voor neem.
Ik ga ze gewoon elke dag even aantrekken en hoop dat het dan
goed komt!! Haha!

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 12:27

ik heb die van mij al een half jaar
ik heb er ook wel mee gereden maar ze zitten nog steeds erg stug
ik rij nu met sporen en nu durf ik ze eigenlijk niet aan te doen omdat ik bang ben dat ik hem ga prikken.

Ik ben ook van plan om ze wat vaker aan te doen met lopen want ze kosten bijna 700 gulden en dat is toch zonde

succes ermee.

ps ik heb er trouwens van die hakverhogingen in dan heeft je knieholte iets meer ruimte

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 13:29

Ik heb helemaal nergens last van gehad. Ik heb de petrie's dressage ( hoge model). Een week lang ongeveer 2 uur per dag aanhouden. De eerste dag de laars bij je enkel even insmeren met olie ( niet te vaak gebruiken, of eigenlijk daarna helemaal niet, anders barst je laars) en lekker veel wandelen, fietsen met je hakken omlaag, trap lopen. Als je zit je tenen omhoog trekken. Gewoon je laarzen onder je gewone broek aandoen. Nu heb ik soms iets last van me enkel die *schuurt* maar een paar dikke sokken aan en dat is ook weer opgelost. ! succes ermee