wat vinden jullie van deze merrie.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

wat vinden jullie van deze merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 15:19

ze is 1.60m hoog. heeft nu een hele dikke grasbuik (op de foto's) is 8 jaar oud en heet Odette. als je deze merri ziet wat denk je dan (als je de buik eraf denkt) zou je met zo'n merrie fokken. het is een kwpn merrie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 15:35

het is geen kwpn sportpaard. raad maar eens welek richting zij hoort van het kwpn. er is al 1 veulen uitgefokt met een eerste premie. en ze willen er misschien nog een keer mee fokken.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 17:24

het is idd een tuigpaardmerrie. is een ganges de rest vand e afstamming moet ik nog even vragen (paard is van mijn vriendin) ze heeft een eerstepremie veulen vand e hengst koss.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 17:40

zelf houden mijn vriendin (eigenaresse) en ik pook niet van tuigers. Maar zij verzorgde deze merrie die door omstandigheden weg moest. en nu dus van haar is. Toch vind ik dit niet een tuiger zoals alle andere. Ze heeft niet die tuigangen en ze kan goed galoperen. als je erop zit heb je absoluut niet hetgevoel op een tuiger te zitten. Ik vind het meer een basispaard.
hier foto's van haar dochter Winette
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
het zijn niet de beste foto's om haar te beoordelen maar heb er niet meer. Ze is nu ook al aardig weer veranderd. deze foto's zijn van een paar maand geleden.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 17:59

dit is idd de koss. haar moeder is dus een tuiger (v. Ganges) Ze kan ook goed springen de moeder. Mijn vriendin heeft dus het bovenste paard de onderste v. koss word verkocht. Mijn vriendin wil er nog weleens een veuelen uithhalen.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 21:50

ja klopt. Gonita


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Rox87 en 97 bezoekers