Is gewoon pony houden dan zo minder...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:01

Citaat:
ja hgoor, ik ben zelf 32 en heb ene welsh van 1m40, nu ben ik zelf ook niet zo groot dus dat past wel.

maar mensen zeggen het wel es, waarom ik niet ene grotere koop.
nou dit past toch goed zeg ik dan?

gewoon doen wat jij wilt hoor.,
ik vind paarden mooi, maar ik ben ene pony-mens


Dit is precies mijn verhaal Haha! ik ben helemaal gek op mijn pony, kan er alles mee en wil echt geen ander paard. Beter nog, ik heb haar laten dekken en heb inmiddels een jaarling merrie van haar. Wordt misschien iets groter, maar niet veel. Die wil ik ook houden, want ben helemaal verzot op de karakters...

Gewoon lekker doen wat goed voelt voor jou, je koopt een paard/pony voor jezelf en niet voor iemand anders!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:



Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 14:40

Als het een stevige pony is zou dat gerust kunnen, maar als ie een beetje tenger is dan zou ik toch eerst een proefritje maken en foto's of video maken. Ik ben 1.65 en heb een (redelijk smalle) pony van 1.40, gaat nog net maar ze zou niet kleiner moeten zijn naar mijn idee.

Zo kan je zien hoe dat er uit ziet vanaf de grond. Je moet natuurlijk niet een naar gevoel krijgen omdat je er later achter komt omdat je benen er onderuit steken.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne77, Lynn_Nikita en 122 bezoekers