Is gewoon pony houden dan zo minder...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Is gewoon pony houden dan zo minder...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 07:14

Ik ben altijd al gek geweest van pony's. Paarden vind ik leuk en ik rij ze ook maar pony's zijn het echt helemaal. Nu vind ik welshjes helemaal hèt en zou ik graag een welshje kopen om eventueel dan te fokken. De A en de B maat vind ik echt heel mooi en ik vind die pony's ook wat hebben, maar dan krijg ik allemaal van die reacties van die zijn toch veel te klein en wat kun je nu met zo'n kleine pony,... Maar ik snap niet waarom ik een groter paard moet kopen, ik rijd ten eerste de paarden van iemand die ik ken, zij hebben er drie, plus het feit dat ik nog studeer en de eerste vijf jaar nog niet klaar ben. Dan vind ik het niet eerlijk tegenover dat paard dat ie de hele week moet stilstaan en ik enkel in het weekend dan twee maal rijdt. dus daarom wil ik voorlopig nog geen groot paard. een kleinere pony daarentegen, kan ik mee mennen, vrijheidsdressuur mee doen, longeren, wandelen enzo. maar blijkbaar denken velen dat je met een paard enkel mag rijden. Schijnheilig Zijn er nog mensen die dit vaak te horen krijgen? Vind het zo Boos!



Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 07:31

nog een pony mens dus. dacht al dat ik abnormaal begon te worden, nuja we zijn toch al met twee Lachen

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 07:34

hahaa 3 al. mooie pony trouwens

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:14

Sosha schreef:
....mmmm, geldt niet voor de ukkies!! Ik ben toch al ongeveer 20 jaar uitgegroeid....... maar nooit hoger geworden dan 1.63cm........ ik weeg 53kg, ik kan dus echt de rest van m'n leven makkelijk op een D of E pony rijden

Ik rij trouwens wel op mijn paard en pony, maar dan zijn er weer mensen die het raar vinden dat je geen wedstrijden wilt rijden..... Sommige mensen Verward Verward Waar bemoeien ze zich mee?

Zitake...... jij moet gewoon doen wat JIJ wil..... en de rest lekker laten zeuren.

idd ik ben 20, 1.65 en weeg 54kg, dus groot ben ik niet, dik ook niet, ik pas nog goed op grote pony's.

Citaat:
Niet om het een of ander maar mennen, vrijheidsdressuur, longeren, wandelen enzo kost net zoveel tijd als rijden.
Dus dat is geen argument om een paard to een pony af te wegen. Beide hebben net zoveel aandacht en beweging nodig

Maar als jij lekker een welshje wilt kopen moet je dat gewoon doen toch? Een ander hoeft er toch niet mee/op te rijden? Go for it!


natuurlijk dat die ook tijd kosten, maar mn zussen bv zijn jonger en die lopen al weg als ze een paard zien, het is makkelijker om verzorgstertje ofzo te vinden voor een pony dan voor een paard van 1.70. het gaat em dus niet echt om het rijden, maar bv in de vakantie eens iets anders te kunnen doen. ik heb paarden om te rijden dus daar gaat het niet om.
eigelik vind ik het moeilijk om uit te leggen. maar een pony past gewoon beter.

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 10:42

Het is niet dat ik buiten de vakantie geen tijd heb. wel in het weekend en in de week doet mn zus dan de rest.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 13:36

Fonnie schreef:
Ik heb ook een ponytje van 140 ong...Ik ben zelf 170 ong. En ik vind dat het best kan, en wat anderen ervan vinden zal me worst wezen, hij draagt me nog met gemak dus. Haha!

dus ik kan met mn 1.65 nog op een pony van 1.30. ik heb nl een super merrietje op het oog van 1.30

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 16:18

he leuke reacties allemaal. ik heb nu een leuke merrie op het oog. alleen nog even met mn ouders bespreken of ik ze mag kopen. ze is best stevig, geen zo'n dunnetje, daarom sprak ze me ook aan. ik heb nog een tweejarige hengst gezien van ook die hoogte maar die is echt dun vergeleken met die merrie.

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!

Cemlys

Berichten: 14941
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 21:04

mooie pony hoor (vind vos met bles altijd heel leuk)

Yesterday is history, tomorrow is mystery, today's a gift, that's why it's called present!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker en 37 bezoekers