dressuurzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paradijs
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-08-04

dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 21:03

HAAY

ik wil een dressuurzadel kopen (misschien dit jaar nog of anders volgend jaar) ik heb even in de divoza gids gekeken en toen een paar zadels tegen gekomen! nu wil ik graag weten wat jullie ervaringen enzo zijn met deze zadels!

Rossner Amerika
Afbeelding
dressuur
robuust
diepe zit
extra hoge kussens
teruggesneden kamer
5 jaar garantie op de boom
geheel compleet incl. beugels, riemen en singel

Uitgevoerd met een diepe moderne zit, teruggesneden kamer en extra hoge kussens. Een uitstekende keus voor de veelvuldige en veeleisende gebruiker.
€ 639.95


Rossner Sydney Plus
Afbeelding
dressuur
Europees leder
diepe zit
extra hoge achterkussens voor een perfecte ligging
voorgevormde zachte bovenbeenwrongen
5 jaar garantie op de boom
geheel compleet incl. beugels, riemen en singel

De absolute top in zijn prijsklasse! Dressuurzadel van Europees leder met diepe zit en keilkussens.
€ 755.54


Pagony Dressage
Afbeelding
dressuur
middenklasse
diepe zit
hoge kussens
teruggesneden kamer
5 jaar garantie op de boom
geheel compleet incl. beugels, riemen en singel

Een sterk middenklasse dressuurzadel met een diepe zit, teruggesneden kamer dus ook geschikt voor paarden met een hoge schoft.
€ 539.00

Over deze 3 zadels zou ik graag jullie reactie willen weten!

Alvast bedankt!
Ik hoop dat de foto's het doen, ben lang aant probere geweest Lachen


paradijs
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 21:14

me pony heeft een makkelijke rug! er liggen zn 6 zadels bij ons (voor maar 3 paarden ofzo Geld, geld!) en die past hij allemaal! terwijl de rest ze niet allemaal past! dus ik wil graag eerst wat info over deze zadels voordat ik ga kiezen Knipoog

paradijs
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 22:00

die rosner sydney Plus lijkt me ook super lekker zitten! is wel het duurste maja je meot er wat voor over hebben! maar ik wil graag weten hoe de kwaliteit van het zadel is enzo! Lachen

paradijs
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 12:37

de rosner sydney plus lijkt me ook het beste! ik zei al van ik heb er nog geen geld voor dus het moet nog even wachten maar ik was gewoon benieuwd.

Marlo: dat weet ik omdat je dat toch kan zien! het ligt echt goed en als je rij is er ook niets op aan te merken! ik heb die zadels een tijdje opgehad en hij had nergens last van hoor!

Maar de kwaliteit van die zadels (behalve die van pagony) is dus goed?
ik kies uit deze omdat ze prijsgunstig zijn Knipoog ik heb er ook aan zitten denken om naar zadelmarkt te gaan en daar een zadel te halen! maar op de site kon ik het zadel niet vinden wat ik mooi vond (de kussens te dun enzo)


paradijs
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 21:47

Alikesflame schreef:
ik ken ze alledrie. ze zitten allemaal redelijk het zelfde. heb zelf de pagony dressage, maar die van mij ziet er anders dan op het plaatje uit. ik vind deze op het plaatje er niet lekker uit zien zitten. lijkt dan of die harde kussens heeft.in mijn profiel staan wel foto's van mijn zadel. op het paard.

ja in de divoza gids staat ook een ander plaatje! ziet dr veel beter uit!

paradijs
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 21:49

Esperanza schreef:
Waarom koop je niet gewoon een knap zadel tweedehands? Een zadel van de zadelmarkt krijg je spijt van, die dingen zijn zo hard. Daar zit je op, niet in. Ik heb een tweedehands KN gekocht (toen nog voor 800 gulden). Het waren drie ribben uit mijn lijf maar ik heb er nog geen dag spijt van gehad.

Voor 400-500 euro kun je toch een knap tweedehands zadel kopen? Dat raad ik je aan.


Ik snap niet waarom iedereen zo doet over zadelmarkt hoor! we hebben hier zelf een zadel van zadelmarkt liggen en rijd heerlijk hoor! OK dan! wordt elke dag intensief mee gereden en dr is echt niets mis mee hoor ja als je het ga vergelijken met een kieffer ja dan is het misschien een slecht zadel maar toch.. ik heb dus zelf wel goede ervaringen met een zadelmarkt zadel!

paradijs
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 13:08

heeft iemand toevallig een Rossner sydney Plus? en hoe lang heb je dat zadel al? en bevalt het? kortom even zeggen wat je dr van vind Haha!

paradijs
Berichten: 54
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 15:04

dankje germie! ik heb er voorlopig nog geen geld voor dus het zal nog even moeten wachten en misschien ga ik ook wel voor een 2de hands want me zus heeft er 1 en die bevalt haar goed! dus ja waarom ook niet! maar voorlopig blijf k nog even met me oude zadeltje rijden, is trouwens een niet te duur zadel, met een onbekent merk en k rij er al zeker 5 jaar op!!!!! en rijd ook heerlijk maar toch wil ik denk k naar een dressuurzadel toe!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 122 bezoekers