Zadel..... Vreselijk voor je paard??!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 14:42

Zelf ben ik momenteel ook nogal met zadels bezig (in m'n hoofd dan, hihi)ik heb een veelzijdigheidszadel wat goed past op Sam, en een westernzadel wat voor mij heerlijk was maar voor Sam te groot. Omdat ik door wil met westernrijden ben ik dus aan het sparen voor een goed passend zadel. Nou zit ik in dat veelzijdigheidszadel helemaal niet zo lekker, ik heb 3 keer met m'n westernzadel gereden en ben meteen goed verwend. Nu heb ik gister voor het eerst zonder zadel gereden. Ik heb Sam nog niet zo lang (anderhalve maand), had voorheen ook eigenlijk nooit echt zonder zadel gereden en eigenlijk bevalt dat me wel. Nu vraag ik me dus af, zomaar een hersenspinseltje, of het voor een paard wel zo fijn is om regelmatig zonder zadel gereden te worden. Iemand een ideetje? Zou ik hem -als ik het dus vaak ga doen- daarmee op een verkeerde manier belasten of is het juist wel lekker voor 'm?
groetjes, Sandra


Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 17:07

De grootste reden dat ik vaker zonder zadel wil gaan rijden is inderdaad -behalve dat ik het leuk vind- om m'n zit/gevoel/evenwicht te verbeteren. Ik heb een tinker, niet bepaald een ielig paardje inderdaad Knipoog En ik bonk ook niet alle kanten op (zo erg is het nou ook weer niet met me Knipoog ) dus ik kan gewoon lekker zonder zadel gaan rijden.
groetjes, sandra

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers