wie rijden er allemaal endurance hier op bokt???

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 19:47

Ja, hier nog één! Maar dat wist je al. Ik heb Adventure vorig jaar speciaal voor de endurance gekocht. Vorig jaar ben ik nog niet met hem gestart, omdat ik midden in de MKZ zat. Ed heeft daarom 3 maanden helemaal niets uitgevoerd, en toen ie weer een beetje in conditie kwam, ging ik voor 2 maanden naar Texel.
Zondag m'n eerste klasse I wedstrijd met hem, daarna heb ik mijn examens en dan al lekker vroeg vakantie! Dan (rond mei) wil ik hem in klasse II gaan uitbrengen, maar ja, je weet nooit hoe het loopt, dus daar pin ik me nog niet teveel aan vast.
Tot ziens in ieder geval!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:13

Ik dacht dat ik nummer 68 had. Maar we komen elkaar zeker nog wel tegen! Ik heb een bruin arabiertje, maar ja... aangezien de helft daar toch al arabier is kun je me daar ook niet aan herkennen.
Maar als ik je zie, dan spreek ik je wel aan!

[edit] startnummer even gewijzigd, was namelijk 68 ipv 86... [/edit]
Laatst bijgewerkt door carola op 20-03-02 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:56

Vorig jaar waren er ook een stukje minder bokkers... Haha! Én de MKZ was er, dat gooide voor mij en vele anderen roet in het eten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie