wie rijden er allemaal endurance hier op bokt???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 19:27

Hoi,
Ik rijd nu ongeveer een klein jaartje zeer fanatiek endurance met mijn Dravermerrie Navy, die je waarschijnlijk nog wel kent van van de zomer.
We rijden nu nog klasse 1, en blijven dat sowieso dit seizoen (waarschijnlijk) nog doen (je weet immers nooit hoe het loopt).
Ze is ruim 9 jaar, en is zelf ook zeer fanatiek, eb wil erg graag lopen!
We rijden elke wedstrijd in klasse 1 mee (erg druk en rijkelijk zwaar) dus komen we je sowieso nog wel tegen.
Myrthe gaat in Austerlitz trouwens ook start5en (die van die tinker, Tiko)
Kom nog even langs op onze site (natuurlijk ook over Endurance Haha!)
http://www.geocities.com/tivyteam
Groetjes Mandy en Navy!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:00

Carola, welk startnummer heb je??? Ik 55, misschien dat we elkaar nog tegen komen (offeh.. tegen elkaar strijden?? Grapje)!
Op www.geocities.com/endurancenl vind je erg veel informatie over de DER (en veel regels), en op www.geocities.com/tivyteam vind je meer algemene informatie (over mij, Navy en wat algemene basisjes).
Groetjes Mandy (en Carola, misschien tot zondag??)

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:51

Nu toch al meer enthosiaste mensen als ik dacht Lachen
Vorig jaar was dat toch een stukje minder Lachen

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:38

Ik rijd vrijwel alle in de klasse 1, vin ik erg leuk, dat ik jullie dus ook allemaal tegen zal komen!!
Wat vinden jullie fijner? Vroeg of laat starten (dan weet ik of ik me nu al voor latere wedstrijden- Ommen, Holten, Katwijk- zal inschrijven Lachen )
In de zomer is vroeger natuurlijk het fijnst, is het wat minder heet, maar je hebt geen mensen voor je, die misschien toch een beetje een stimulans zijn, en (als je net zo goede coordinatie als mij hebt Haha! ) weet je dat je goed zit *LOL* En ik hoef niet om half 6 op stal te zijn Lachen
Maar ben benieuwd...

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Groetje, herr_balou en 12 bezoekers