wat is het verschil tussen een pony en paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 19:16

ja je shet lander is een paard Haha! Haha! Haha! Dus zeg maatr tegen iedereen heeel blij dat je een heel groot paard heb Haha! Haha! Jeetje je rijd 8 jaar eeen weet het verschil niet Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed ik zeg niets Knipoog


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 21:49

ja moet je eens in haar profiel kijken naar de andwoorden die ze geeft Haha! lachverwekkend, joh slaat nergens op ze wil wel een ijslander kopen er is een paard boven op haar in slaap gevallen een ander paard ging op haar rollen Verward Enz. Vaag kind kunnen ze zulke mensen niet weghalen Verward ben ik ook weer Haha! Haha! Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:10

Mazzel-meid"]
[quote="avantilover schreef:
ja moet je eens in haar profiel kijken naar de andwoorden die ze geeft Haha! lachverwekkend, joh slaat nergens op ze wil wel een ijslander kopen er is een paard boven op haar in slaap gevallen een ander paard ging op haar rollen Verward Enz. Vaag kind kunnen ze zulke mensen niet weghalen Verward ben ik ook weer Haha! Haha! Haha!


Nou nou, die paarden moeten haar wel hebben zeg Haha!:D *grinnik*
[/quote]

wwwwwhahahaha Pling Nu moet er nog 1e op haar gaan zitten Pling dat gaat nog vast wel gebeuren Haha! wwwhahahahaahaha ik ben benieuwt. Uit kijken naar een topic genaamd er ging aan paard om mn ziten en toen had ik pijn in mn teen Pling

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 13:37

xono dan niet je in haar profiel kijken naar haar gegeven andwoorden en dan pag.2 en daar zie e het. Wat een kind om te Misselijk


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, Anne_vD, Charlotte446, Daantjuh88, ElCamino, IASCrawler, Keizerinnnn, lina1998, miereneter en 95 bezoekers