te groot/zwaar voor shetlander met 1,60 en 57 kg?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:04

te groot wel jah.. Ik ben van mening dat je met zo;n lengte niet op een shetje hoort te rijden. Voor jezelf niet prettig maar voor het shetje all helemaal niet.. Je kan practisch mee lopen..

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:59

tuurlijk hobbelen kan wel jah.. Zo;n beezie is hardstikke stark, maar je hoort ook wel eens van die mensen die zo;n beezie egt RIJDEN. Met tuig en al.. Nou dat vin ik te ver gaan.. Neem iemand van je eigen grootte!! Haha!

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:36

Citaat:
Wat is het verschil tussen hobbelen en rijden? Rijden (met tuig e.d.) is beter voor zijn rug dan hobbelen en stuiteren zonder zadel. Slaat dus werkelijk nergens op


wat het verschil is??? Met hobbelen bedoel ikniet draven of wat dan ook.. Gewoon een klein rondje erop zitten terwijl hij stapt.. Of misschien vind ik dat zelfs wel te veel...
En wat je zegt: slaat werkelijk nergesn op. Het slaat wel degelijk ergens op. Onder rijden versta ik nog altijd: draf, galop, wendingen, figuren enz.. Onder hobbelen versta ik niet draven. Gewoon stappen, en zoals eerder gezegd: gewoon een rondje..

Wat ji zegt: het slaat werkelijk nergens op: DAT slaat pas nergens op.. Er is wel degelijk verschil tussen even hobbelen en rijden..

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:56

haha okee da's mooi!! Haha!

ff offtopic: ze zijn overigens wel superschattig!! Vlak bij de stal waar mijn vz paardje staat hebben ze er heeel veel.. Ook zo'n grijze cutie met allemaal vlekjes op zijn kont. Zooo lief!!
En het ligt zeker aan mijn computer he? dta ik de reacties zo rar zie? Mijn laatste reactie zie ik dus niet helemaal.. Die is helemaal naar rechts verplaatst en eindigt buiten de computer zeg maar.. heb ik zeker als enige last van?

Onderschriftloos :Y)

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 13:09

ik blijf erbij dat ik dat dus echt belachelijk vind.. 120 kilo op een shet.. kom op zeg!! Dat vind ik dus echt niet kunnen... Je kan mij niet vertellen dat zo'n shetje daar plezier in kan hebben...

Onderschriftloos :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Milow2018 en 112 bezoekers