balken aantal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

balken aantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 20:18

Even een vraagje een paar jaar geleden zei iemand tegen mij als je met balken gaat werken zorg dan dat je altijd een oneven aantal hebt. Ik ben er toen eigenlijk niet opin gegeaan maar ik zou wel heel graag weten of dit nou echt zo is en waarom.. Ik doe het namelijk altijd sinds ze het tegen me heeft gezegd met een oneven aantal trainen. Lachen
Heeft er iemand hier een verklaring voor??

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 20:55

Ik zou niet weten waarom dat moet? Het lijkt me dat dat niet uitmaakt.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:11

maakt denk ik niet uit hoor... paarden kunnen volgens mij toch nie tellen Verward

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:56

Tja, ik heb dta ook 'ns gelezen/gehoord!!!!!!!
weet eigenlijk ook niet waarom. Onze staleigenaresse (wiens zoon hoog springt en zij traint hem) doet daar dus niet aan, die legt net zo makkelijk een even aantal neer. Belangrijker is de afstand.
Maar je verhaaltje kwam mij ook bekend in de oren!!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 22:49

lijkt me dus onzin een paard kan niet tellen hoor Haha!
maar ik dnek dat ze dat zeggen als hij bv met de rechter pas begint dan met de rechterpas eindigt dat dat amkkelijk voor het paard is ofzo, maar dat lijkt me niks uitmaken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 23:00

ow..... haha en het lijkt mij ook niet nee dat een paard kan tellen haha Haha! Vingers aflikken . Ik zou het echt niet weten dan..hmmmisschien dat er nog iemand reagert die wel weet waar dit verhaaltje eigenlijk vandaan komt. Verward Lachen

kippetje

Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:14

Ik heb de orun gedaan (basis instructie cursus om les te mogen geven)
En bij ons werd het er in gehamerd.
Ik geloof omdat het fijner is voor het ritme van het paard als hij over de balkjes loopt. Het "loopt" dus veel fijner voor het paard.
Verder ben ik het vergeten, maar bij ons was het redelijk belangrijk dat je het niet deed.
Groetjes kim en nimm