te groot/zwaar voor shetlander met 1,60 en 57 kg?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:46

Ik denk niet dat je een onderwerp had kunnen vinden waarover de meningen nog meer verdeeld zijn... slofteugels misschien, maar verder niet *LOL*

Ik denk dat het er aan ligt wat je er mee wilt doen. Als je een dressuurcarriere wilt gaan beginnen, dan denk ik dat je betere keuzes kunt maken. Zo ook voor andere takken van paardensport.

Maar als jij altijd al leip van Shetjes geweest bent, en je wilt er eentje om lekker mee te tutten, te spelen en ook af en toe te rijden (dus recreatief), dan zie ik niet in waarom niet.
Hou er alleen wel rekening mee dat je aardig wat commentaar zult krijgen; daar moet je dan wel tegen kunnen.
Maar om gewoon leuk een beetje te rijden, voor buitenritjes enzo, no prob.

Kijk maar naar Stef en Honey; een omstreden stel, maar dikke lol met elkaar. En daar gaat het toch om? Die twee zijn knettergek met elkaar, en dat gebeurt echt niet als die pony de pest aan haar had gehad omdat ze zo lang is en ze te zwaar zou zijn.

Lekker van genieten dus!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:30

En voor wie nu gaat zeggen dat dit zielig is: kijk eens goed naar die pony, en zoek evt. verder nog even naar foto's van dat dier, er hebben er genoeg op Bokt gestaan in het verleden. En vertel me dan nog eens dat die pony het niet trekt??? Kijkt 'ie alsof 'ie het zwaar heeft? Dacht 't niet he... Eerlijk gezegd is Honey ook een van de weinige shetjes die ik "ken" die er fatsoenlijk uitzien en niet bijna struikelt over de eigen buik... Cool
Oh ja, het staat er hierboven niet bij, maar Stef is 1.74 lang....
Tuurlijk wordt er op een dressuurwedstrijd gegniffeld om zo'n combinatie, maar kijk eens naar de lol die die twee hebben.... ik ken genoeg mooie dressuurcombinaties die daar een voorbeeld aan kunnen nemen Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Leliesan en 95 bezoekers