Hoe weet je of je gelpad nog 'werkt' ?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:40

Een gelpad werkt helaas niet voor het doel waar je hem meestal voor aanschaft: druk verdelen. Er heeft onlangs een uitgebreide test in Bit gestaan. Een bontje verdeeld de druk nog beter dan een goed passend zadel alléén Knipoog

Als ik je een tip mag geven, bij www.paardenshop.nl verkopen ze hele goede van HKM, € 59,-- dus voor een bontje niet duur Lachen

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on


Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:40

Margreet schreef:
Ik heb zo'n bontje van HKM en die bevalt me prima en hij blijft ook erg mooi. Het is geen Christ, maar zeker een goede vervanger.

Dit is de site ervan (alleen in het duits): http://www.hkmtextil.de/web/index.php

Ik heb deze:
[image]


Ik heb ook een gelpad van Action/Indra (de rest is ruk) die ik regelmatig gebruik, shoot me! Nagelbijten / Gniffelen



Die heb ik idd ook! Knipoog Perfect ding! Mijn zadel blijft er ook beter door liggen. Ynz heeft nl een rug als een ton Tong uitsteken

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on


Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:41

YellyBelly schreef:
Oke, dankjewel. Ik snap trouwens niet waarom het ene merk wel werkt en het andere wel, terwijl het allemaal lamsvel is..?..


Omdat de een dikker is dan de andere Knipoog
Die van Chatelaine bv, zijn errug dun!!
Dan heb je de Mattes, dies weer erg dik (en kostbaar!)

Die van HKM zit er tussenin en is ook prijsgunstig Knipoog

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:41

pony25 schreef:
45 euro bij de ikea


voor 14 euro meer heb je een complete bij de paardenshop.nl Verward voor dat geld zou ik niet zelf gaan lopen frunniken. Als je een onderlegger koopt, dan is die al in de vorm van de rug van je paard, voorzien van een katoenen rug en zadelbevestigingsbandjes... straks verknip je die van de ikea en ben je nog verder van huis Knipoog Oja die van de ikea zijn langhariger en niet zo dicht van structuur als de kant en klare.

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:03

YellyBelly schreef:
Starbreeze, heb jij er zo een van 14 euro? Bevallen die? Bedankt voor de tips allemaal!! OK dan!


*LOL* voor 14 euro méér dan die van de ikea (dus 59 Knipoog) heb je een echte Knipoog
Ik bedoelde dat ik voor dat kleine verschil niet zelf zou gaanlopen frunniken Knipoog Want met alleen die vacht (die imo niet de juiste kwaliteit heeft, ben je er dus nog niet qua kosten.

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:05

Ilse schreef:
Haha ze bedoelt niet dat er bontjes zijn van 14 euro, maar dat de bontjes bij de paardenshop 14 euro meer kosten dat die bij de Ikea Knipoog


psies Knipoog

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Facebook, GoogleAdsense en 41 bezoekers