deken wassen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:07

Gewoon wassen in je wasmachine, en daarna je was machine 1 keer naspoelen voor de lucht en haren. Wat dat slijten betreft; je deken is eerder op door het dragen als door het wassen. Bovendien het geld dat je uitspaard door het niet te laten doen, dan kan je ook gelijk een nieuwe Rambo van kopen!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:31

greetje"]
[quote="Prima schreef:
Gewoon wassen in je wasmachine, en daarna je was machine 1 keer naspoelen voor de lucht en haren. Wat dat slijten betreft; je deken is eerder op door het dragen als door het wassen. Bovendien het geld dat je uitspaart door het niet te laten doen, dan kan je ook gelijk een nieuwe Rambo van kopen!



Klopt zo doen wij het ook. Weer een prima tip van prima Haha! Wij laten de wasmachine nog een keertje draaien met een flinke schep soda.
[/quote]

Ja he, ik heb best wel goeie tips altijd, kan ook wel een banketstaaf zijn, maar toch is alles wat ik advieseer altijd goed Schijnheilig . Vraag me wel af in hoeverre mensen het mij eens zijn.

Nog ff over dat slijten; ik heb nog nooit een deken versleten gekregen door teveel wassen. Wel zaten er altijd eerder scheuren in, maar dat kwam door het paard. Daarna weer waterdicht maken met een goedje.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:28

Wij laten geen 1 deken meer stomen. En onze dekens zijn bijzonder duur.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 11:07

ja ja....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, herous en 38 bezoekers