Wie rijdt er al op "lucht"? (Flair)

Moderators: Dyonne, Apple, Coby, petraaken, SayaJones, A_nouk, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vora

Flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 12:39

Ja, ik heb twee zadels.
Ik had eerst alleen een hulsebos zadel voor twee paarden. Het bleek dat dat zadel voor geen meter lag (wel laten maken op mijn paard) was al eens opgevuld (nou ja opgevuld).
IK heb iemand anders erbij gehaald om mijn paarden opnieuw op te meten en hen voor 1 van de twee een nieuw Barnsby zadel gekocht met het Flair systeem en voor de andere heb ik mijn hulsebos zadel laten ombouwen, daar zit nu ook een Flair systeem in.
Mijn paarden lopen veel makkelijker, ze kunnen veel vrijer bewegen. De rugspieren kunnen zich nu ook goed ontwikkelen, omdat er niets meer knelt en drukt. Vooral mijn jongste paard is in de drie maanden dat ik het zadel heb enorm ontwikkeld. Het oudere paard loopt veel losser in de achterhand, was altijd wat stijfjes.
Ik gebruik mijn Hulsebos met Flair ook voor de andere paarden en dat past goed.
Als je van plan bent een nieuw zadel te kopen kan ik het zeker aanraden.
Het kost misschien wat meer, maar je paard zal je dankbaar zijn.
Er zijn zoveel mensen met een paard van tig-duizend onder de kont die te krenterig zijn om er een fatsoenlijk zadel op te kopen. Ik denk dat je beter wat meer geld aan een goed passend zadel uit kunt geven (hoeft niet eens met Flair te zijn).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie