Proleem met het hoofd aanraken!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Proleem met het hoofd aanraken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 04:23

Een van onze merrietjes die we hebben heeft een groot probleem. We hebben nog niet veel kunnen doen met haar. In het begin konden we haar nog niet eens aanraken of die oren gingen plat en maar proberen te bijten. Nu hebben we haar zover dat je haar kan aanraken met een lasso om haar heen. Verder kunnen we niet echt haar hoofd aanraken en alhoewel we meerdere dingen geprobeert hebben, we zijn ten einde raad met haar. Ze is best wel een heel lief paardje, maar ze is kopschuw en zodoende krijgen we ook geen halter om haar hoofd heen.
Weet er iemand raad op dit probleem. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken zonder haar meer kopschuw te maken???

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!



DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 16:23

We hebben een lasso om haar heen omdat we verder eigenlijk niet veel met haar kunnen doen. Maar, ik zal inderdaad proberen gewoon een halter touw rond haar hals te leggen en zien of ik haar zo kan aanraken. Meestal zonder de lasso gaan die oren plat en probeert ze te bijten. Maar, de touw is proberen waard! Ze begint nu stilletjesaan te genieten van het aaien aan haar hals en de zijkant van haar hoofd, maar verder wilt ze niet aan haar hoofd geaaid worden. Tja, ik denk ook dat het wat zal duren maar ik hoop dat ze hier wel overheen zal komen.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gittta, Googlebot, Majestic-12 en 4 bezoekers