Rijjasje; altijd te korte mouwen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Rijjasje; altijd te korte mouwen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 11:16

Ben je iets langer dan gemiddeld dan heb je gelijk problemen met de mouwlengte van de rijjasjes.

Wie weet er een merk dat wel lange mouwen heeft.
Of wie heeft er ervaring met een jasje op maat laten maken.

Pikeur heeft dus veel te korte mouwen voor mij en Kentucky idem.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:24

Dat probleem heb ik ook. Bij rijbroeken hebben ze gelukkig lengtematen (en dan nog zitten ze boven mijn enkel) Ik heb een Harry's Horse jasje maat 40 van een paar jaar geleden (125,- gulden en gewoon in de wasmachine wasbaar!! Ideaal!!) En daar zijn de armen wel goed van!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:25

O .... Ik juist altijd te lange Haha! Haha! Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 11:25

Ik heb een laatst een lengte maat gekocht van Pikeur. Ik had ook altijd last van te korte mouwen maar dit rijjasje is echt super

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:01

Ik heb gister ook wat jasjes gepast, en de lengtemaat van pikeur zat bij mij goed. Terwijl ik niet eens echt lange armen heb.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:12

ik heb ook altijd een lengtemaat , maar mijn armen zijn denk ik niet genoeg ala aap Tong uitsteken want de lengte van de mouwen is altijd net lang zat Knipoog

dusse als tip kan ik geven : niet meer zoveel in de bomen slingeren Clown

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:13

Zelfs de lengtemaat was bij een vriendin van mij te lang. Toen hebben ze er zelf maar extra mouwtjes bij aangenaaid Haha! Haha!

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:20

Ik heb een Heren rijjasje, Bij de damesmaten waren of de mouwen te kort, of gemaakt voor een grote voorgevel (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen). Schijnheilig
Ik had alle jasjes uit het damesrek aangehad, zelfs de hele duren, en niets paste. Verward
Toen pakte de verkoopster een jasje uit het herenrek en het zat als gegoten.
Laatst bijgewerkt door Sabbientje op 30-07-04 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Cil_
Berichten: 809
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:26

De lengtematen (80, 84, 88, 92) van Pikeur. Lengtematen rijbroeken van Cavallo.

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 13:16

kimmy schreef:
Ik heb een laatst een lengte maat gekocht van Pikeur. Ik had ook altijd last van te korte mouwen maar dit rijjasje is echt super


Helaas...ook lengtemaat van Pikeur zijn aan de korte kant. Of ik moet zo'n groot jasje nemen dat het getailleerde model niet eens meer te zien is, dan kan ik erin zwemmen.

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:17

nou Emmetjes...dat wordt toch MET handschoentjes springen en een witte blouse eronder, zodat wit op wit je blote armen verbergt Haha! OK dan!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:19

EmMetjes schreef:
Helaas...ook lengtemaat van Pikeur zijn aan de korte kant. Of ik moet zo'n groot jasje nemen dat het getailleerde model niet eens meer te zien is, dan kan ik erin zwemmen.


Dat probleem heb ik met mijn borsten Bloos! De 36 zit perfect alleen daar niet, nu verzuip ik in een 38 bij de taille maar zit hij rond mijn borsten net goed.
Denk dat je hem misschien moet laten verstellen, maar of dat zo'n mooi resultaat is Verward

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:20

gijsenkim schreef:
O .... Ik juist altijd te lange Haha! Haha! Haha!


Ik ook. Maar die kun je nog inkorten, er een stukje aanzetten is moeilijker. Haha!

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:56

Oh, da's geen enkel probleem hoor! Er zijn een aantal merken die jasjes op maak maken voor de klant. Duurt dan wel 6 tot 8 weken, maar dan heb je ook wat.
Laat maar weten wat je wilt Haha! (PB)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:34

kimmy schreef:
Ik heb een laatst een lengte maat gekocht van Pikeur. Ik had ook altijd last van te korte mouwen maar dit rijjasje is echt super


Voor mij precies hetzelfde, het hele te korte mouwen probleem was met de lengtemaat van Pikeur meteen opgelost Lachen

muppetmayo

Berichten: 3397
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 20:26

mijn mouwen zijn ook altijd te kort Boos! ik doe er altijd een rijblouse onder en idd die in mn handschoentjes stoppen Tong uitsteken kweenei of dat een oplossing is? rijbroeken zijn voor mij ook altijd een probleem Boos! xtra lengematen wel, maar dan zitten ze pcies nog boven mn enkel maja rijbroek is rijbroek he Knipoog

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:06

Sabbientje schreef:
Ik heb een Heren rijjasje, Bij de damesmaten waren of de mouwen te kort, of gemaakt voor een grote voorgevel (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen). Schijnheilig
Ik had alle jasjes uit het damesrek aangehad, zelfs de hele duren, en niets paste. Verward
Toen pakte de verkoopster een jasje uit het herenrek en het zat als gegoten.


Ik vond de pikeur juist erg strak zitten, bovenaan.

Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 21:22

EmMetjes schreef:
Ben je iets langer dan gemiddeld dan heb je gelijk problemen met de mouwlengte van de rijjasjes.

Wie weet er een merk dat wel lange mouwen heeft.
Of wie heeft er ervaring met een jasje op maat laten maken.

Pikeur heeft dus veel te korte mouwen voor mij en Kentucky idem.



Bij Kentucky kan je ook jasjes op maat laten maken Knipoog