Endurance-vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 21:41

Wat ontzettend gaaf dat je ook van plan bent Endurance te rijden!! Ik kan het iedereen aanraden!!
Het is waar dat de startgelden een stuk hoger zijn dan die bij bijv. Dressuur en srpingen, maar daarentegen zijn er ook een stuk minder wedstrijden (in klasse 1, uit mijn hoofd, geloof ik dit jaar 13 of 14).
Als je lid bent van de DER (dit hoeft de eerste 3 wedstrijden dus nog niet) zijn de kosten per wedstrijd: EUR. 22 en als niet-lid zijnde EUR. 25.
Hoop dat ik je nog 'es tegen kom! Je laat wel even wanneer je gaat starten he??
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 22:00

Er worden door t hele land wedstrijden georganiseerd, maar als je er tegen op ziet om ver te moeten rijden.. Ik rij met alle wedstrijden in mijn klasse mee, dus komt het er op neer dat ik ook wel es twee en een half uur in de auto zit..
Hier even de plaatsen waar ze dit jaar worden gehouden:
Kootwijkerbroek
Austerlitz
Kootwijk
Balkbrug
Zelhem
Leersum
Onstwedde
Laag Soeren
Vaassen
Lage Vuursche
Wittelte
Arnhem
Holten
Ommen
Katwijk
Op volgorde van data. Die in Holten is de lichtste, en ook erg mooi, maar wel pas aan het eind van het wedstrijdseizoen. Op de site kun je even bij de wedstrijdkalender kijken, en daar staan ook de terreinen beschreven!
( http://www.geocities.com/endurancenl )Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-02 21:45

Navy heeft idd hoefkatrolontsteking, maar met d'r speciale ijzers heeft ze geen een keer meer kreupel gelopen.
Endurance rijden gaat dus ontzettend goed!
In het begin was ik bang voor verharde wegen, maar die zijn er bijna niet, en als ze er wel zijn zijn ze kort genoeg om te blijven stappen zonder al te veel te verliezen.
Als jou paard en ook geen lastr van heeft, waarom zou je t dan niet doen??
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Symke en 81 bezoekers