Er vandoor gaan in het land... Wat te doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Er vandoor gaan in het land... Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 12:42

Sinds anderhalve week heb ik Niek, het ging heel goed allemaal eigenlijk te goed. Vanochtend kwam mijn nieuwe verzorgster kijken en ik vroeg haar of ze Niek mee wilde nemen naar stal. Na twee stappen rent hij keihard naar achter en ze hield hem niet meer. Ik zeg dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik vond het verstandiger als ik hem mee zou nemen. (hij is een tank en ik ben ook niet 1 van de slankste) Maar na hem even te hebben aangepakt neemt hij ook een loopje met mij en sprint naar voren, ook ik hield hem niet meer en de blaren staan op mijn vingers. Toen heb ik het hoofdstel gehaald en hem zo meegenomen, maar weer begon hij naar voor te sprinten, ik viel weer op mijn kont en sleepte er achteraan (hield hem vast), toen hij stopte ben ik opgestaan en ben het land met hem uitgelopen.

Zit er alleen niet op te wachten om hem elke keer zo uit het land te halen dus iemand nog handige tips voor mij.



samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 13:50

Ik wil dus geen snoepjes gaan voeren, om hem zo bij me te houden. Als ik dan een keer geen snoepjes mee heb dan doet hij het weer. Zo koop ik hem om en krijg ik geen respect.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 15:29

Bang voor wayne is hij niet, want hij stond gewoon tussen hun te eten, ik denk dat hij eerder heeft gedacht van: zo dag sta er net 2 uurtjes op en nu moet ik er weer af. En Niek kan ik dus echt niet houden zo machtig sterk als dat hij is. Ga zo weer een poging doen met een hoofdstel en een slipketting en niet te vergeten mijn zweep enne mijn stem zal ik ook even flink gebruiken.

Me hele kont is blauw joh van dat ritje op mijn gat door het land Haha! Knipoog

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 18:12

miss_love schreef:
met wat koekjes op de grond zitten en wachten


Denk niet echt dat dat het probleem oplost Verward

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 18:24

ellepel schreef:
geen biks meenemen, maar neem een wortel mee..
een dikke winterwortel! werkt gegarandeerd... en hij mag hem pas opeten als je bijna de wei uitbent.
houd dat ding maar voor zijn neus. wedden dat ie bij je blijft?

en na drie keer denkt ie "heej daar is mijn worteltje!!"en rent ie zo naar je toe...

en dan blijft ie ook bij je. na een aantal keer kun je gewoon die wortel weglaten en geef je hem een reuzeknuffel



Citaat:
Ik wil dus geen snoepjes gaan voeren, om hem zo bij me te houden. Als ik dan een keer geen snoepjes mee heb dan doet hij het weer. Zo koop ik hem om en krijg ik geen respect.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 36 bezoekers