Een eigen paard.. wie denkt er even mee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Een eigen paard.. wie denkt er even mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 22:51

Ik mag eigenlijk al heel lang een eigen paard maar zelf had ik steeds dat ik nog even wilde wachten (ivm school ed) maar nu vindt ik toch echt dat ik eraan toe ben.. me vader zei dat ik eens een lijstje moet maken met hetgeen wat we allemaal moeten hebben en belangrijk is.. wie denkt er even met me mee?

paard (lijkt me best handig )
stal
voer
hoefsmid
dierenarts
zadel
hoofdstel
dekjes
deken
beschermers
poetsspullen
......
.....


gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:36

miesie schreef:
Ik denk dat je zelf het meeste al opgenoemd hebt!
Longeerspul is ook handig!
Maar als je je paardje eenmaal hebt en je hebt de "hoofddingen" dan kan je gewoon elke week ofzo weer een paar spullen gaan kopen...
En mocht er nou nu al iets gebeuren kan je meestal altijd wel iets lenen van een stalgenoot!
Hoevenvet en teer enzo is ook wel handig om te hebben Knipoog



jah dat heb ik ook.. als ik het belangrijkste maar heb dan kan ik verder rustig verder kijken voor de rest van de spullen.. Lachen

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 23:54

ik zet hem neer op een manege want dan kan samantha (tadano16) hem verzorgen als ik eventueel een keer niet kan.. en anders is het een pensionstal ook hier ergens in de buurt.. en een trailer ed. hoef ik zowiezo niet te kopen want ik ga er (natuurlijk) niet meteen mee op wedstrijd.. en alles van rijkleding heb ik al (als ik dat nog niet heb na +/- 9 jaar :S)

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 11:47

bedankt baytje.. en de rest allemaal natuurlijk voor jullie reacties

ik was zelf al op het idee gekomen om de divoza catelogus te bestellen.. die heb ik nu dus ook in huis en die had ik helemaal doorgebladert en alles opgeschreven wat ik nodig heb..

en me (toekomstige) paard zal echt niks tekort komen want daar zullen me vader en ik goed voor zorgen.. niet dat me moeder er niks voor over zou hebben maar die is bang voor paarden Schijnheilig

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 13:12

jah ik ga ook in verschillende ruiterzaken rondkijken hoor.. ik had eigenlijk die catelogus besteld om ook een beetje te kijken wat ik zoal nodig heb Lachen

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 23:37

haha ik kijk nog wel ff.. ken al die mensen niet dus die zullen ook wel denken Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro- en 134 bezoekers