Ervaring met Massage Hippique cursussen/opleiding?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Ervaring met Massage Hippique cursussen/opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 21:58

Hoi!

ik denk erover om de week of weekendcursus daar te doen. Wie heeft er al een cursus gedaan en wat zijn je ervaringen en mogelijkheden voor de toekomst?

Website: http://www.massagehippique.nl

*ja ik weet dat het 'van' horsey op bokt is*

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 08:37

Ja die wilde ik ook doen maar ik moet werken... dus ik denk dat het een weekendcursus wordt...

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 10:17

Ja ik denk dat ik ook eerst een dagcursus ga doen! Kan ikiig mn eigen beesje verwennen!

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 12:13

Ik heb me opgegeven voor de dagcursus op 21 augustus!! Wie gaat er nog meer??

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 12:52

Oh ik had een mailtje gestuurd en toen kreeg ik 2 nieuwsbrieven en daar stond ie in en er was nog plaats.

Citaat:
uit de nieuwsbrief:
Mocht u interesse hebben en de dagcursus nog niet gevolgd hebben dan is daar nog de mogelijkheid toe op zaterdag 21 augustus of zaterdag 4 september as.


Dit kreeg ik (nav mijn vragen):
Citaat:
Ja de weekendcursus is hetzelfde nivo als de weekcursus en speciaal voor mensen die de week niet vrij kunnen nemen door werk.
Voor de dagcursus op 21 augustus is nog ruimte.

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Googlebot en 17 bezoekers