Waarom zo moeilijk een verzorg(st)er??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Waarom zo moeilijk een verzorg(st)er??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 21:49

Wat is het toch?? Je kan geen fatsoenlijke verzorger met eigen vervoer hier in de buurt vinden.. Dan heb ik een leuk paard, leuke locatie met rijbak, gezellige meiden op stal enz.. En niemand die interesse heeft Bloos! Ik krijg niet eens reacties op advertenties die ik zet.. Of het zijn meisjes van een jaar of 14 die wel iedere dag weer of geen weer hier 20 km naartoe willen komen fietsen. Helaas weet je van tevoren al dat dat nooit zou kunnen, als het winter is houden ze het waarschijnlijk snel voor gezien. Verdrietig Daarnaast, mijn paard is een scheetje, maar een kind van 14 kan echt niet tegen zijn lomp/plompheid op

Ik ga geloof ik echt overal maar briefjes ophangen hier in de buurt, via internet is nog geen succes Knipoog



Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 22:02

Nee, mijn paardje staat bij een boer op stal Knipoog Kleine stal, lekker rustig Knipoog

Het is hier overigens stikkedonker in de winter.. Het ligt minimaal 6 km buiten de bewoonde werelod.. Knipoog Ik ga een meisje niet met gevaar voor eigen leven zo'n eind laten fietsen zonder straatverlichting o.i.d. Als die wat overkomt dan vergeef ik het mezelf nooit..

Daarbij, Winnie heeft een sterk persoon nodig, anders veegt hij de vloer ermee aan Schijnheilig

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 23:09

Mensen vinden het op een of andere manier ook te ver weg Verdrietig Als je in Spijkenisse woont en je komt over met de pont, dan ben je er binnen 10 minuten.. Dat zien mensen helaas niet..

Ik ga geloof ik maar een briefje ophangen bij de ruitersport winkel hier in de buurt!! Mogelijk komt daar wel iemand op af Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 23:46

Quote schreef:
NOU DANKJEWEL Boos! ik ben ook 14 dat wil toch niks zeggen???


Niet om lelijk te doen, maar deze reactie geeft al aan waarom ik huiverig ben voor 14 jarigen an mijn paard Knipoog Ze weten het altijd beter Knipoog

Geen aanval hoor Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 00:05

Zeer zeker geen persoonlijke aanval Knipoog Laat dat ff voorop staan Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 10:25

Ik scheer ze ook niet ALLEMAAL over 1 kam Knipoog Maar ik heb als 1e verzorgster een meisje van 16 gehad die zich al niet aan de afspraken kon houden ( kwam gewoon niet opdagen omdat haar vader hoofdpijn had en haar dus niet kon brengen )

En ik kan me NIET voorstellen dat een 14 jarige 3 dagen in de week minimaal 6 km komt fietsen terwijl het hagelt, regent of stormt. Want ook dan moet mijn paard zijn aandacht krijgen, ook al kan er niet gereden worden Knipoog

Daarbij, ik heb een fjordentank van 1.55, die veegt de vloer aan met een 14/15/16 jarige.. Ik heb het zelf gezien Tong uitsteken Dat was ook een reden om de samenwerking met de 16 jarige te beeindigen Lachen

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 11:10

Oke Knipoog Jullie zien dus dat ik niet zo vreemd inschat Knipoog Jenny en WenK hebben Winnie gezien en weten watvoor paard het is Lachen Een 14 jarige erop is gewoon onmogelijk, hij is veel te sterk.. Daarnaast, een 14 jarige is een hele verantwoordelijkheid. Als die haar nek breekt blijf ik toch aansprakelijk. Een 18 jarige kan nog enigsinds voor zichzelf denken Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 11:31

Het punt is dat ik soms nog wel eens op vakantie wil. En om mijn paard dan maar alle dagen stil te laten staan zonder een aai over zijn bol vind ik gewoon niet kunnen.. Hij gaat wel naar buiten, maar toch..

En 2 daagjes per week een ander er een plezier mee doen is ook prettig.. Ik merk toch wel dat 7 dagen per week erg veel is.. Een beetje rust zo nu en dan is wel fijn Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 11:35

Koudbloeden he? Haha!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 11:52

Die ga ik eens mailen Knipoog

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 09:14

Evelijn schreef:
Kijk eens wat ik vind op de Divoza Snuffelmarkt Haha! Hé ze is niet eens 14 OK dan!

lease of verzorgpaard 11-7-2004
hoi ik ben patricia en ik ben 18 jaar en ik zoek een lease of verzorgpaard in de buurt van spijkenisse.. hetliefst een paardje wat lekker makkelijk in de omgang is.. ik ben niet van plan om wedstrijden te gaan rijden..ik doe het gewoon puur om lekker te rijden..ik zou dan ook het liefst buitenritten willen maken heeft u een paard voor mij? dan hoor ik het graag.. groetjes patricia

Afz.: patricia
E-mail: patricia_van_kesteren@hotmail.com
Regio: Spijkenisse


Heb al contact met haar Haha! Hopelijk kunnen zij en ik snel afspreken Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, _N_, AhrefsBot, Aslien, batje, irene_sarah, NRJ, redbutton, RenateHidden, sevenofnine, StonedRomy, Trendiction, YandexBot en 135 bezoekers