help kan een paard krijgen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

help kan een paard krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 15:45

hoi wat zouden jullie doen , ik kan een pony krijgen voor 100 euro paard je dan bedoel ik , met papieren gechipt enz. de man heeft erge problemen met het paard en het paard staat op een wie met een jaarling en het paard had van de week het jaaling aangvlogen, dus het paard komt nu 1 keer per dag een uurtje bnaar buiten en staat voor de rest op stal , nou heb ik veel moeilijke paarden on der me gehad onder andere mijn eigen pony en dit lijkt me wel een uitdaging om dit paard zijn vertrouwente winnen ga een cursus freestyle doen , en heb wel zin in een nieuwe uitdaging, de man wil er ook zo snel mogelijk vanaf omdat het paard nu alleen maar op stal staat en een goed tehuis belangrijker vind dan geld, we gaan hem morgen ophalen de merrie is 7 jaar en kan goed springen het is een zwarte meriie . wat zouden jullie doen? hij is ook gekeur ddoor de dierenarts en die kon ook niks vinden waarom het paard ineens gemeen ging doen , ik heb zelf op die dag geleerd van freestyle dat je ook zelf een paard zonder dat je het weet zo kan maken door hem verkeerd te benaderen en het paard zo de leiding over neemt, en heb ook geleerd om op de natuurlijke manier de leiding over te nemen door iddel van grondwerk en je vertrouwen te winnen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T en 90 bezoekers