13 jarig paard te oud??

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:06

Hmpf! Mijn paardje is 15 en kan nog best een tijdje mee denk ik. Er loopt hier een pony van 22 en die is nog reuze fanatiek *vroem!* Extreme duivel . Vooral ponies kunnen erg oud worden Lachen.
Zoals hierboven beschreven is het ideaal als leerpaard, als ie hogere wedstrijden heeft gelopen dan dat je nu rijdt. Als ie verder niks mankeert, wel laten keuren door de VA. Het is net als met mensen, de een wordt 59 de ander 95, sommige mensen zijn op hun 50e al 'bejaard' en sommige 70-ers zijn nog hartstikke kwiek. (Opa van mijn vriend is op zijn 90-e nog alleen naar China gegaan en stond elke dag nog op zijn hoofd voor zijn yoga oefeningen Haha! .)
Het belangrijkste vind ik altijd dat het klikt met je paard en dat voel je snel genoeg! Heel vaak is het zo, dat je vantevoren denkt hij moet sus en zo... en dan kom je een paardje tegen, volledig anders dan gepland had, maar ja hij keek zo.... Lovers

Kom gezellig over hoeven kletsen op de faceboekgroep natuurlijk bekappen
natuurlijk bekappen en gebitsverzorging in Noord-Holland:
http://www.jantineleeflang.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie