hoe haal je je paard uit de wei?

Moderators: SayaJones, Apple, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 16:30

Nico staat altijd samen met Lucky, en Luck is ook altijd zo irritant. Als ik dan Nico eruit wil halen blijft hij net zo lang doorduwen totdat hij er ook uit is, ook gewoon recht door het stroomdraad heen! Of over jou heen, als je er toevallig voorstaat. In het begin pakte ik hem zo snel mogelijk, draaide hem om en duwde hem er weer in, maar dat ben je na een tijdje ook zat want 9 van de 10 keer loopt ie gewoon over je heen. Dus toen op een gegeven moment dat handvat van het stroomdraad op zn kont gezet, en nu doet ie het niet meer Haha! En als Lucky aan komt lopen hoef je alleenmaar het handvat in zijn richting te doen en hij komt geen meter verder Tong uitsteken
De eerste keer dat Lucky eruit rende heb ik hem een uur of 2 door de wei laten galoperen (liet zich ook niet meer vangen), en na die 2 uur was hij het wel zat en wist ie niet hoe graag ie weer op 'hun' stukje wou Haha! (ze staan altijd op afgezette stukjes)

Nico sjokt gewoon met me mee, die vind alles best Haha! Meestal doe ik het halster dan om zn nek, touwtje eroverheen en hij komt wel mee Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie